Sabtu, 28 Januari 2012

Betulke Cipap Normala Terkena Penyakit Ulat Air?











“SEKIRANYA tenaga mereka dapat digarap dengan tanzim yang tersusun, ianya mampu memberikan kesan yang amat besar dalam gerakan dakwah dan politik yang diperjuangkan PAS selama ini,” kata Pn. Normala Sudirman Pengerusi Hal Ehwal Parlimen & Dun, Dewan Muslimat PAS Negeri Johor.

“Sasaran pertama kepada Guru yang berkhidmat dengan Kementerian Pelajaran Malaysia. Kedua guru yang berkhidmat dengan Sekolah Agama Rakyat dan Swasta. Ketiga, guru – guru yang berkhidmat di sekolah yang dimiliki /ditadbir oleh NGO. Keempat, guru PASTI,Guru dari Pusat Tahfiz Al- Quran dan Guru KAFA.

“Kelima, Pesara professional pendidikan @ Pesara Guru.Keenam, Aktivis Pendidikan,” katanya di laman sosial facebook.

Apa punya jahat manusia ni..! Dah la terkeluar dari arus pendidikan negara..tak cukup dengan itu dihasutnya pulak para pendidik yang suci, luhur dan ikhlas mahu mendidik anak bangsa tanpa mengira kepentingan politik!

Kerajaan BN tak pernah menanya akan pegangan politik mereka yang mahu berkhidmat dibidang perguruan! malah tak pernah sekali pun Kerajaan BN meletakkan syarat mesti mengimarah dan menjiwai roh politik UMNO atau Barisan Nasional kepada setiap mereka yang bergelar guru...itu sebab ada guru seperti Normala yang tanpa segan silu menggigit tangan yang menyuapkan nasi ke mulut dia, suami dan keluarga selama ini..!

Malah Normala sendiri berhenti kerana tidak mahu lagi menjadi guru yang mahu mendidik anak bangsa! macam mana pulak tiba tiba kata bahawa bidang ini mampu menjadi penggerak politik sempit PAS dikalangan masyarakat? Apa punya bodoh bangang punya idea ni?

Cikgu Maarof punya sakit dah baik belum? kalau belum baik boleh lah beri MC lagi..maklum lah Mala kan senang dapat MC...! Bukti bahawa PAS akan menghalalkan apa jua cara biar pun haram disisi agama kerana politik sempit mereka!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. kekeke... betul berpenyakit cipap dia ye demn.. puih

    BalasPadam
  2. ulat air chegu maarof....besar dan berair.....

    BalasPadam
  3. KEHKEHKEHKEH EH!..BUKAN KER SI MALA NI BEKAS CIKGU? DIA YG TERKELUAR LINE DIA X SEDOR KER? TAH2 DIA TERJANGKIT NGAN SINDROM MURUNG LAKI DIA GAK AGAKNYER! ADOIYAII MALA2!

    BalasPadam
  4. dulu dah elok jadi cikgu....berhenti...mak bapak dah korban harta benda...habuk pun tak ada...pas boleh bagi apa?????melainkan bala besar.....parti haprak tu tak habis2 menyusahkan umat...lagi pun berjuang atas tiket pas jawabnya kantoi lah....padan muka kerana itu yg nko mintak.....

    BalasPadam
  5. Kasihan kpd mala (bkn Cikgu mala yer, sebab dia cintakan lagi sebuah parti munafiqun daripada mendidik dan membesarkan negara bangsa maka dia tak layak duduk sebaris dgn golongan2 pendidik anak bangsa).. Inilah akibatnya apabila orang keempunan dalam hidup. Pasti si mala ni menyesal tak sudah kerana diploma perguruan dia sudah tidak bernilai lagi sekarang ini. Ye lah, berhenti dari kerja kerajaan- kemudian masuk parti munafiqun yang ingin menghancurkan negara.. seperti yang dikejar tak dapat, yang digendong keciciran. Elok2 sepatutnya jadi seorang pegawai pendidik dalam kerajaan dgn masa depan terjamin melalui gaji tetap: meningkat-ningkat setiap tahun selaras dgn kenaikan pangkat beserta dengan pencen kerajaan yang tetap & juga meningkat-ningkat setiap tahun- golongan munafiqun juga yang dikejarkannya. Eloklah, awak menempel lah mala dgn duit pencen suami kaki tipu mc kamu tu yer, harap2lah si kaki tipu mc tu duit gajinya masih halal yer. (didalam Islam, membohong majikan itu hukumnya haram, maka duit gaji pendapatan pun akan menjadi duit haram)

    BalasPadam
  6. umno bodoh,bn bangang

    BalasPadam
  7. ini lh org2 kita yg x pernah dn x tau bersyukur....dlm dunia ni x ada manusia yg mampu memimpin negara dgn sempurna...tpi yg paling haprak org2 yg mempolitikan agama...kalau PAS betul sgt knpa di kelantan hukum huduk smpi skrg x ada...org2 pas anya pandai beckp je ke...?berapa panjang jalan raya pas dh buat?aku nengok kelantan masih miskin je...longkang pn x mmpu nk buat...ujan je banjir...dh lh bnjir...bntuan haram x da...tpi beckp...pehhhh....ngalah kn dajal...

    BalasPadam