Rabu, 30 Disember 2009

2009 Bukti Hati Perut Sebenar Cina Komunis & India Hindraf Terhadap Melayu...


Dalam posting sebelum ini penulis telah menghuraikan akan sifat Melayu Bangsat yang wujud dikalangan Pemimpin dan penyokong pembangkang sama ada didalam PAS, PKR dan tentunya DAPig. Malah manifestasi kepada kewujudan Melayu bangsat ini dapat dilihat didalam konvension haram PR pada 19hb yang lalu apabila lantang bertepok sorak gigih mahu menjatuhkan kuasa melayu yang menjunjung kesucian Islam selama ini.

Hakikat bahawa melayu-melayu bangsat yang diketuai oleh Anwar Aljuburi dan diteguhkan dengan fatwa sesat oleh mur SHIT dol am PAS N.Ajis serta ramai pemimpin bertaraf tok guru sesat dan ulama soq serta pemimpin yang bertuhankan hak asasi manusia yang mahukan kesamarataan dan kesaksamaan walaupun tuntutan melampau mereka jelas mengambil dan mencuri hak orang lain.

Mereka merupakan bala tentera yahjuj dan mahjuj yang dikuasai oleh Dajjal DAPig ini sebenarnya mendapat layanan, bimbingan dan nasihat dari wakil yahudi dari PAP dan tentunya mendapat perkenan US dan Zionis.

Dalam pada masa yang sama tahun 2009 ini dilihat kaum cina komunis dan india hindraf menggunakan segala ruang dan peluang dengan kuasa politik yang ada bagi mengerahkan tentera melayu bangsat mereka untuk menyokong apa jua yang mereka inginkan selama ini, sememangnya dendam kepada bangsa melayu dan Islam tidak pernah terpadam selagi tidak mengusai secara mutlak kuasa politik bumi melayu ini.

Maka berdendanglah puak hindraf mengatakan bahawa negara melaksanakan penghapusan etnik, UMNO sebagai musuh yang membunuh kaum india dalam negara, Chin peng komunis diangkat sebagai wira yang meniupkan semangat nasionalis bagi menuntut kemerdekaan, malah kesahihan chin peng sebagai rakyat Malaysia sedang giat diusahakan walau terpaksa membongkar dokumen-dokumen di muzium-muzium di eropah demi mahu membawa balik pembunuh kejam itu.

Berjabat salam N.Ajis dan Karpal Singh yang medapat tepukan gemuroh membuktikan bahawa sikap kurang ajar pemimpin pembangkang yang menggunakan ayat suci al quran didalam pentas politik adalah sesuatu yang dihalalkan seperti mana desakan dan dakwaan ronnie liew yang menghalalkan beer di Selangor. Duit zakat juga tidak terkecuali untuk dihalalkan atas nama pembangunan.

Tanah wakaf sedang dirampas di Penang, Tanah perkuburan Islam sudah diceroboh di Selangor, Perbelanjaan kerajaan dalam membangunkan surau dan masjid dipersoal, Program kerajaan negeri dibuat di tokong-tokong walaupun program pemberian bantuan kemiskinan melibatkan semua kaum dan agama. Malah pemimpin jahanam yang menjadi dalang utama dalam gerakan hindraf dibenarkan untuk meberikan 'ceramah' didalam masjid.

Suara Azan yang berkumandang disifatkan mengganggu ketenteraman dan keselesaan awam, tulisan jawi perlu dihapuskan bagi me Malaysian kan tanda-tanda jalan agar dapat ditulis dalam semua bahasa bangsa kecuali tulisan jawi. Sementara penternakkan babi moden tetap akan diteruskan walau mendapat bantahan dari penduduk dan rakyat.

Saban hari UMNO didakwa rasis apabila menyeru kepada pencapaian 60% pegangan dalam setiap jurusan dan bidang sementara tuntutan demi tuntutan yang dibuat oleh puak komunis dan hindraf ini dilihat sebagai hak kesamarataan mengikut prinsip keadilan sejagat.

Itu sebab kurang ajar dan biadap kepada Institusi Raja-Raja dilihat hebat, penolakan kepada penguasaan bahasa melayu selama ini tetap diteruskan, hak dan keistimewaan melayu dan peribumi perlu diberi kepada mereka hatta tanah, biasiswa, saham dll.

Pihak polis dan tentera yang majoriti orang melayu yang menjaga keamanan negara dihina, SPRM yang sedang berusaha untuk mengurangkan kadar rasuah dalam negara dijadikan musuh terutama apabila jejak mereka sudah semakin terselak. Mahkamah hanya dijadikan gelanggang untuk menangguhkan prosiding dan mencari kemenangan bagi pihak puak jahanam ini, jika keputusan tidak berpihak kepada mereka maka keadilan telah pun mati.

Sedarlah bahawa melayu bangsat yang menjadi tunggangan mereka ini tidak sekali-kali akan mempertahankan hak kita bangsa melayu yang menjadi tuan kepada tanah bertuah ini, maka kita lah bangsa melayu yang bermaruah, yang celik dan sedar, yang tidak mahu anak cucu jadi barua, yang pasti bahawa galang ganti hanya nyawa dan darah, yang berjuang kerana Allah, tidak sekali-kali membenarkan cina komunis dan hindraf terus biadap dan kurang ajar!

Demi agama, bangsa dan negara...Kepada Allah kita Berserah!!!

6 ulasan:

  1. SLM BRO..DH TERANG2 ANUWAR NI PROKSI ZIONIS AMERIKA. TNGOK AJE LA KAT IRAN. PEMBANGKANG MULA MEMBERONTAK SNA SNI. KT M'SIA NI DH MULA SIKIT DEMI SEDIKIT NK IKUT MEMBRONTAK JUGAK. SAPE LG YG BWK BUDAYA TU KLU BKN SI MUKE JUBOR TU KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Yang akan memusnahkan Melayu adalah Melayu sendiri!
    Cina dan India pandai memperalatkan Melayu bodoh untuk kepentingan mereka.
    Tengoklah di Penang dan Selangor, apabila Cina dan India berkuasa apa dah jadi pada Melayu? Tanah kubur Islam pun dicerobohi, jualan arak digalakkkan, pusat2 hiburan diadakan di tempat2 orang Melayu untuk melalaikan dan melekakan orang Melayu, pusat ternakan babi dibina di kawasan orang Melayu dan berbagai2 lagi
    Memang Melayu tak akan hilang di dunia tetapi Melayu akan tinggal nama sahaja dan menjadi pengemis di tanah airnya sendiri.
    Melayu mudah lupa.
    Kasihan!

    BalasPadam
  3. Salam bro, celako....celako....celako yang pernah ditujukan kepada UMNO telah berbalik kepada puak-puak hamPAS.... dan celakolah padahnya kepada Melayu-Melayu yang menjadi pengkhianat kepada Melayu...........

    BalasPadam
  4. salam Jeffry,
    anwar!!! keturunan pengkhianat dulu, kini dan selamanya...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. sejarah si kitol memang ada pada bangsa melayu ini dan ianya disemai dan dibaja oleh nuar dan gerombolannya, namun percayalah bahawa bangsa melayu bermaruah, berani, berilmu dan bersatu masih menjadi majoriti kepada bangsa melayu dalam negara dan golongan inilah yang akan mempertahankan agama, bangsa dan negara hingga ke titisan darah yang terakhir
    terima kasih

    BalasPadam
  6. salam YG,
    nik aziz menyemarakkan nilai keji dan hina kepada kuda belangnya dan mereka jua yang menerima akan apa yang mereka pinta dan ungkapkan...Allah Maha Adil
    terima kasih

    BalasPadam