Jumaat, 4 Disember 2009

PAS JAHANAM! Penyokong Si Sesat!!!






"Perkara ini bercanggah dengan (prinsip) keadilan asasi. Selagi tidak bagi (royalti petroleum), kita doa sampai pecah perut orang itu," kata mursyidul am PAS, dengan sorakan para penyokongnya.

Ada kata 3000, 5000 orang manakala hARAKah lebih lagi hingga berpuloh ribu orang, biasa lah hARAKah la katakan...akhbar pemecah belah dan penipu nombor wahid dalam negara!

Namun bagi penulis seharusnya jumlah yang sepatutnya hadir lebih ramai lagi, ini kerana seorang MB yang telah berjaya melumpuhkan negeri dan memundurkannya selama 19 tahun disamping seorang mur SHIT dol am yang boleh menjamin syurga dan menentukan neraka seseorang tentunya 100 ribu orang lebih akan membanjiri majlis puja dewa tersebut.

Diberitakan bahawa majlis tersebut tidak diadakan di Stadium kerana penganjur khuatir jumlah yang akan hadir amat sedikit, maka dibuat di Dataran Ilmu agar manampakkan kehadiran 'tumpah' melimpah. biasa lah kerja bohong ni serah kat PAS ler

Yang jelas mereka mengaminkan doa tok guru sesat mereka. Sekali lagi N.Ajis telah berjaya menyesatkan kuda belang taksub nya dengan berlindung disebalik jubah dan ayat-ayat berbentuk agama!

PAS semakin Jahanam! Kesesatan Itu Suatu Pegangan!

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. mintak mintak doa yang di pohon oleh nik aziz dan di aminkan oleh semua menadah tangan akan terbalik kepada nik aziz sendiri.... seburuk2 dato' seri najib di pandangan mata mereka tidak pernah mencemoh dan menghina mereka, apa tah lagi utk mendoakan kecelakaan kpd mereka..." DATO' SERI NAJIB LAH PEMIMPIN YANG BERJIWA MURNI"

    BalasPadam
  2. perbuatan yang sangat memalukan...dimanakah letaknya air muka seorang yang di katakan sebagai tok guru mempamirkan keperibadian yang sangat mengaibkan bangsa melayu dan umat islam....kalau lah hari ini seramai 5000 orang mendoakan kecelakaan utk DSN,mungkin yang selebihnya rakyat m'sia mendoa kan kebinasaan untuk nik aziz pula!!!

    BalasPadam
  3. Gambar penuh sekitar perhimpunan 'We Love Tok Guru' di Kota Bharu..(video inside)

    http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2009/12/gambar-penuh-sekitar-perhimpunan.html

    BalasPadam
  4. Siapa yang mengiktiraf Nik Aziz sebagai Ulamak?Jauh sekali seorang wali..tidak ada karamah pada Nik Aziz seperti mana mana nama nama wali besar di Malaysia yang berprinsip menyembunyikan kewaliannya..Nik Aziz ni siapa?tak lebih dari penjual agama..Jangan hendak dibandingkan Nik Aziz dengan Sunan Gunung Jati dan seluruh sunan Songo dan juga wali wali lain di Malaysia. Ulamak Kelantan yang diakui alimnya hanyalah Tok Kenali..Nik Aziz adalah orang yang berlagak baik walhal dia adalah perosak agama dan benarlah apabila tanda tanda kiamat orang jahil berlagak pandai dan menjadi pemimpin..

    BalasPadam
  5. Salam bro, kawan sokongan sangat dengan komen Jebat Berkokok...... Nik Aziz sudah perasan dia sebagai Wali...... tiada dosa baginya.... pintu syurga pun dia dah pegang.

    BalasPadam
  6. salam anon 2308 dan 2319
    benar apa yang anda hujah kan dan yang semakin jelas semua doa dan sembahyang hajat PAS yang memohon kemusnahan dan kebinasaan sudah semakin terasa apabila PAS sudah semakin musnah dan binasa
    doa makan badan sendiri ler
    terima kasih

    BalasPadam
  7. kepada pria @ pariah malaya ko hidup lah dengan pegangan sesat ko tu!

    BalasPadam
  8. salam jebat berkokok
    nik aziz hanya manusia biasa yang bekerja sebagai pegawai Kemas, itu yang penulis kenal, sebagai ulama atau guru agama penulis tak pasti tapi yang penulis pasti nik aziz ialah penyeleweng dan penyesat akidah ummah terutama akidah rakyat kelantan
    terima kasih bro

    BalasPadam
  9. salam yang gambi
    itu lah masaalah kepada orang perasan, maksudnya tak sedar diri, hanya beranggapan dan merasa diri hebat, benar dan suci sedangkan hakikatnya N.Ajis ialah kaki tangan iblis dan syaitan untuk menyesatkan ummah
    terima kasih bro

    BalasPadam