Khamis, 10 Disember 2009

Gerakan Menyalak Lagi...


Nampaknya Gerakan bukan sebok nak menguatkan parti mereka agar di terima dan mendapat kepercayaan rakyat terutama bangsa cina yang merupakan bangsa dominan dalam parti itu, apa yang lebih diambil berat ialah mengulang sikap biadap dan kurang ajar dengan menafikan ketuanan bangsa Melayu di dalam negara.

Akhbar berbahasa Cina memetik Lim berkata demikian ketika berucap di majlis makan malam ulangtahun ke-41 parti itu di Ipoh malam tadi.

Sehubungan itu, Lim menggesa semua ahli parti itu supaya bercakap terhadap mereka yang mendukung isu ketuanan Melayu, walaupun ia boleh mengakibatkan mereka diheret ke penjara.

Bekas menteri kabinet itu berkata, ketuanan Melayu harus dibantah walaupun ianya didokong oleh Umno.

"Mengapa diam diri? Adakah kamu takut masuk penjara," katanya dalam laporan tersebut.

"Jangan bimbang, jika kamu masuk penjara, saya lawat kamu setiap hari dan membawa bersama sup 'shark fin'," katanya lagi.


Maksudnya bahawa cina lim bangsat ini tetap dan mahukan ahlinya menolak apa yang termaktub didalam perlembagaan selama ini. Mereka mahukan hak mereka sebagai bangsa pendatang dalam pada masa yang sama menafikan HAK PERIBUMI KETUANAN MELAYU.

Itu sebab lim meninggalkan legasi kepimpinan di dalam Gerakan yang biadap dan terbaru Presiden KPI nya mencelah dan menyampok didalam isu BTN yang mahukan rombakan didalam sylibus BTN mengikut selera mereka!

Sudah lah Melayu/Islam ditentang dari luar oleh Yahudi dan US, didalam negara menerusi Agen Yahudi/PAP Anuwar-aljuburi, DAP, PKR dan PAS didalam BN pulak oleh jenis cina cauvinist berhati perut komunis ini...

Sendiri Mau Ingat!!!

4 ulasan:

  1. mari asah parang kita....

    kerat bangsa celaka ni...

    BalasPadam
  2. salam anon,
    sejak dari MAC 08 lagi ramai diantara kita yang sudah mula berjinak-jinak dengan segala keperluan tu... malah penulis sendiri yang tinggal di KL ini ada ketikanya terpaksa membawanya didalam kenderaan
    semoga perasaan ini tidak berpanjangan dan adanya jalan penyelesaian yang baik untuk kita semua,
    kalau tidak! kena hadap ler
    terima kasih

    BalasPadam
  3. Hantar je balik tongsan....... malaun-malaun ini dah mula tunjuk belang komunisnya...... ada Melayu dalam PAS & PKR pun masing-masing dah mabuk dengan jawatan, sampai ke ceramah pun suruh puak-puak komunis ini baca ayat Quran..... apa lagi Melayu PAS & PKR pun 'take beer'.....take beer.... melalak malam buta....

    BalasPadam
  4. salam bro yang gambi,
    cara hantar balik ke tongsan ialah buang kuasa politik mereka bro, semoga kita semua berjaya dalam PRU13 yang akan datang,
    terima kasih bro

    BalasPadam