Jumaat, 25 Disember 2009

Bodoh Punya Nuar!!!


Anwar tidak boleh "pancing maklumat" daripada pendakwaan
24/12/2009 6:25pm

PUTRAJAYA 24 Dis. - Seseorang tertuduh yang menghadapi dakwaan jenayah tidak dibenarkan “memancing maklumat” kepunyaan pihak pendakwaan sebelum perbicaraan bermula.

Mahkamah Rayuan membuat keputusan itu pada 6 November ketika membenarkan rayuan pendakwaan terhadap perintah Mahkamah Tinggi supaya dokumen dan maklumat lain yang diminta oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim mengikut Seksyen 51 dan 51A Kanun Prosedur Jenayah dibekalkan untuk beliau menyediakan pembelaan terhadap tuduhan liwat terhadapnya.

Dalam penghakiman bertulis bertarikh 21 Disember yang diperoleh media hari ini, Hakim Mahkamah Rayuan Datuk Hasan Lah memutuskan bahawa Hakim Mahkamah Tinggi terkhilaf ketika memerintahkan pendakwaan supaya membekalkan dokumen dan bahan berkenaan kepada Anwar.

Mahkamah Rayuan berkata, ia mentafsirkan dengan tegas Seksyen 51 kanun berkenaan dan mengehadkan kuasa budi bicaranya berhubung permohonan untuk memperoleh dokumen berkenaan di peringkat pra perbicaraan.

"Melainkan apa yang diperuntukkan mengikut Seksyen 51A kanun berkenaan, responden tidak berhak untuk memperoleh atau memeriksa keterangan atau bahan yang berada dalam pemilikan pendakwaan sebelum perbicaraan bermula,” kata Hakim Hasan.

- BERNAMA


KOMEN PENULIS:

Nampak sangat kebodohan, kebebalan dan terdesak nya anwar dalam usaha mengelak, lari dan menolak tuduhan LIWAT 'rasmi' untuk sekian kalinya, mungkin liwat yang tak rasmi, atas dasar suka sama suka banyak yang lepas atau liwat yang tidak terdakwa dek kerana duit telah menutup mata dan lobang ponggong mangsa...ish..ish..ish..

Keputusan hakim itu tentunya 'tidak adil', 'silap', 'ditentukan' dan bermacam lagi perkataan yang akan menggambarkan betapa hancurnya sistem keadilan dalam negara. Anwar pasti akan meneruskan 'sandiwara'nya untuk mencipta keputusan yang berpihak kepadanya dimata rakyat...itu kan kerja nuar dari dulu, kini dan selamanya...

Kuda belang akan dipaksa untuk berkumpul secara haram, disembur dengan pemedih mata dan bermandikan water canyon dan beberapa pecacai akan ditangkap untuk didakwa! itu yang sedang anwar rancangkan...macam tak biasa pulak!

Pintu-pintu kedutaan yang sewaktu, sehati berdansa dan sekutu dengannya sedang dibuka luas bagi tujuan menyorok tentu menarik simpati dunia, yang akhirnya campur tangan yahudi dan amerika dengan menempelak pemimpin dan kerajaan serta turut mencampuri apa jua urusan yang melibatkan kes beliau, nantikan episod berikut selepas ini...

nuar!nuar! lidah boleh bohong tapi jubur yang pedih kena rodok mana boleh bohong!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. SKETSA ANUWAR SEWAKTU BERTEMU WAKIL KEDUTAAN (W.K)DI PINTU KE DUTAAN

    W.K.: HEY WHO ARE U? WHAT U DOIN HERE?

    ANUWAR: HALO SIRR..I'M ANUWAR IBRAHIM..PLS LET ME IN..I WANT TO TAKE COVER

    W.K.: TAKE COVER FROM WHAT?

    ANUWAR: FROM MY POLITICAL ENEMY SIR!

    W.K.: WHOSE YOUR ENEMY? WHAT HAVE U DONE?

    ANUWAR: HAIIYOOO!..MY POLITICAL ENEMY SO MANY LA SIRR!..ACTUALLY I'VE DONE NOTHIN WRONG LA SIR! BUT THEY KEPT HUNTING ME DOWN LIKE A DOG!

    W.K.: WTF!..NO WONDER U LOOK LIKE A DOG! WHY U HAV TO RUN WHEN U DONE NOTHING WRONG U STUPID DOG!..

    ANUWAR: ERR...ERRRRR (BLUSHING)

    KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. SALAM BRO...
    HEHEHE anwar tak de mood nak berjubor baca cerita lu bro....tabik bro!
    tq

    BalasPadam