Sabtu, 5 Disember 2009

DAP + PAP sama sama BABI




Di Selangor perbelanjaan untuk membangunkan kuil dan tokong ditambah kepada 3-4 juta malah peruntukan tambahan diberikan sesuka hati mengikut nasihat tuhan DAP mereka,
Duit pembangunan sekolah sebanyak RM 12 Juta kepada SAR, Tamil dan cina dibahagi sama rata 4 Juta setiap jurusan sedangkan Komposisi Sekolah Agama Rakyat melebihi 50% dari sekolah aliran Tamil dan Cina.

Di Penang program kerajaan bertemu rakyat sedang rancak diadakan di tokong-tokong, dengan sendiri memaksa orang melayu untuk menghafal dan mengetahui nama dan lokasi sesuatu tokong untuk menghadiri dan mengambil bahagian dalam aktiviti kerajaan negeri.

Sebelum ini suara azan yang kuat sudah ditegur agar diperlahankan kerana alasannya mengganggu ketenteraman masyarakat setempat yang bukan beragama islam, tulisan Jawi diturunkan sedang bahasa lain diangkat dan diagungkan.

Projek penternakan babi secara moden dan besar-besaran tetap akan diteruskan, walau pun tapak projek menyangkut tanah dan kampung orang Islam, Arak dibenar dijual berleluasa sementara rumah urut tumbuh macam cendawan selepas hujan.

Membaca ayat Quran dan memberi salam sudah menjadi satu kelaziman, menjadi hipokrit dan menipu untuk memperdaya dan mengaburi mata hati orang melayu Islam seperti bertakbir didalam majlis mereka. Projek pijak gambar pemimpin melayu pun satu hal.

Yang terbaru dibongkar ialah usaha untuk melokasikan atau rezone kawasan penduduk melayu Islam agar terasing dan dipetakan ditengah-tengah majoriti penduduk bukan melayu supaya kekuatan pengundi melayu dapat dipecah dan diasingkan, ianya akan menyebabkan kuasa politik melayu menjadi minoriti seperti mana yang berlaku di Singapura.

Selain itu DAP terus menerus menuntut ilmu dan dibimbing dengan baik oleh abangnya PAP untuk mempersoal dan mempertikai Dasar Ekonomi Baru serta Hak Keistimewaan Bumiputera selain pelbagai lagi desakan dan pertikaian yang kononnya menuntut hak kesaksamaan tapi jelas menafi hak peribumi bangsa bumi bertuah ini.

Orang Melayu Islam boleh tahan lagi ker? Nak tunggu berapa lama? nak biar kadok naik junjung! kudung dapat cincin! lebih dah puak ni! tapi mereka jadi lebih dan kurang ajar kerana adanya melayu yang membenarkan perlakuan mereka! Melayu ni lebih biadap dan kurang ajar!

Penulis dapat merasakan bahangnya, penulis dapat merasakan hangatnya, dan kalau kekurang ajaran ini tidak dibendung, jangan heran kalau porak peranda akan melanda seperti mana yang pernah berlaku satu ketika dahulu...

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. kepada orang melayu dan islam, sedarlah...
    Jgn akibat kemaruk kuasa, hak melayu dan islam digadaikan.

    DAP memang tak boleh dipercayai walau sebaik mana pun mereka ini. Mereka ini seperti yahudi.

    Kepada PAS, insaflah...sebelum bala Allah menimpa parti kamu.

    Kepada pemimpin melayu dlm PKR, kembalilah kepada UMNO. PKR bukan parti yg boleh diharap. Semua pemimpin yg lantang adalah bukan melayu. Yang melayu hanya tahu angguk aje dan jadi balaci.

    Semoga allah melindungi negara malaysia yg tercinta.

    BalasPadam
  2. Salam,

    syurga 4 all, DAP di dahulukan, kuil diutamakan

    BalasPadam
  3. Masih xsedar lagikah wahai orang Melayu...????Dalam baik2 DAP secara halusi melakukan niat jahat mereka...Bangunlah wahai saudara2ku....

    BalasPadam
  4. Bro, inilah corak komunis moden menguasai pemikiran Melayu apabila ada Melayu yang memperlekehkan kepimpinan Melayu........

    BalasPadam
  5. salam anon 145,
    amin...mudah2an Allah melindungi kita semua
    terima kasih

    BalasPadam
  6. salam bro Junah,
    Begitulah PAS dab tuhan politik nya DAP, hina dunia akhirat...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  7. salam anon 459,
    semoga umat Islam dan orang melayu jelas dan faham serta mengambil langkah dalam mendepani sikap dan perbuatan DAP yang begitu halus menghancurkan ketuanan melayu
    terima kasih

    BalasPadam
  8. salam bro Yang Gambi,
    memang akan wujud petualang dan pengkhinat bangsa dan agama, apapun mereka ini akan lenyap dan hapus seperti mana hapusnya kemungkaran apabila timbulnya kebenaran...amin
    terima kasih bro

    BalasPadam