Khamis, 17 Disember 2009

DAPig Guan Eng Binatang Haram!!! Baca Dan Paham Kan Lah MELAYU!!!



BACA:

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (2 days ago)

Channel Comments (111)
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 week ago)
Terima kasih dengan sokongan rakyat Malaysia.Sokongan anda amatlah kami hargai untuk memajukan malaysia.Lihatlah di Pulau Pinang, semakin hari semakin banyak dan pesat.Kami mahu jadikan P.Pinang seperti Hong Kong.
Pembangunan yang dilakukan oleh DAP dan di bantu oleh rakan-rakan Parti Rakyat demi kesejahteraan Malaysia.
Jatuhkan ketuanan Melayu UMNO demi Perpaduan Rakyat.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (8 months ago)
Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih

LimGuanEngBlog
Salam Sejahtera,
Taresa kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat,gerakan kita ini adalah untuk anak bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina, kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang, kita (cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.
LimGuanEngBlog

LimGuanEngBlog (1 year ago)
page 3/3

Sekali lagi saya mahu ingatkan, rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir untuk mentadbir Malaysia.Dan saya tahu, channel saya di dalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan ahli yang berdaftar sahaja.
Sekian,Terima Kasih


PAHAMKAN LAH APA YANG DAP RANCANG DAN MAHUKAN DARI ORANG MELAYU! JELAS BAHAWA DAP MERUPAKAN PARTI CINA KOMUNIS YANG JAHAT DAN BERDENDAM DENGAN BANGSA MELAYU. SEDARLAH SEMUA MELAYU! BANGUNLAH! BANGKITLAH! DAN BERSEDIALAH DALAM APA JUA KEADAAN!

BUKAN SEMATA-MATA KERANA DIRI KITA, TETAPI PERJUANGAN INI UNTUK ANAK CUCU CICIT BANGSA KITA! BANGSA MELAYU! YANG MENJADI PEWARIS KEPADA TANAH MELAYU BERTUAH INI!

TERTEGAKNYA KUASA MELAYU BERMAKNA BERDIRINYA SYIAR ISLAM! INILAH JIHAD SEBENAR!!!

22 ulasan:

  1. salam
    Kalu mereka bertindak secara HALUS, kita pun patut bertindak secara HALUS.Kita serang kekuatan mereka.Apa kekuatan mereka? EKONOMI.Bagaimana?'BUY CHINESE LAST'.

    BalasPadam
  2. salam anon 0109,
    setuju bro! sepatutnya kita sebagai bangsa dominan dalam negara menggunakan kuasa beli kita untuk mengenakan cina-cina komunis ini,
    ayuh kita gunakan kuasa kita! buy chinese last
    terima kasih

    BalasPadam
  3. Bro, inilah yang tersirat dalam hati-hati keturunan komunis DAP ini...... tetapi sayang sekali mereka menggunakan kelemahan Anwar dan Nik Aziz yang terlalu bernafsu untuk berkuasa sehingga terlena dengan buaian komunis DAP....

    BalasPadam
  4. AKU DAH ADA PELURU EMAS DAH TARIK BUCU HANYA TUNGGU ARAHAN TEMBAK AJA.
    PAI KOLIANG OOI,SATU PELURU MAS UNTUK 1000 NYAWA.

    BalasPadam
  5. salam bro yang Gambi,
    puak komunis ni pun selama ini tunduk dan diam kaku namun mendapat suntikan semangat dari bangsat-bangsat bangsa seperti anwar, nik aziz dll lagi, apapun perjuangan kita tetap diteruskan bro
    terima kasih

    BalasPadam
  6. salam pai koliang,
    semangat yang perlu ada kepada semua umat melayu!
    mudah-mudahan kita semua sentiasa diberikan keberanian dalam mendepani masaalah ini dan diberikan kejayaan atas perjuangan suci ini InsyaAllah
    terima kasih

    BalasPadam
  7. kalau kita boleh ramai-ramai boikot barangan pro yahudi, mengapa tak boleh boikot barang-barang buatan China dan dijual bangsa Cina?

    BalasPadam
  8. Aku bunuh juga apek ni sekali dgn keluaraganya biar pupus tak ada waris lagi di muka bumi MALAYUsia ni... Jika Prestiwa 13 may berulang akan aku cari mereka ni di KOMTAR sana.Kg Makam dekat jer dgn komtar.Perlu di ingat bukan aku sorang jer kat sini...

    Pukimak LGE dan DAP.Mau katok buang jer depa ni.....

    KG MAKAM worrior

    BalasPadam
  9. x perlu kita memaki hamun tanpa bertindak..yang penting kita sudah patut mula dengan memboikot perniagaan mereka..jgn alibaba kan projek kepada mereka..

    BalasPadam
  10. SALAM anon 0310
    Bangsa Melayu kena pastikan mereka mampu untuk istikamah memerangi puak komunis zaman sekarang dengan memulau segala barangan mereka..
    terima kasih

    BalasPadam
  11. salam kg Makam warrior
    semangat beginilah yang harus dijadikan contoh bagi mempertahankan agama, bangsa dan negara kita..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  12. salam azreen,
    setuju bahawa kita kena kuat dalam berdiri sendiri tanpa meng alibaba kan segala jenis perniagaan dan projek yang kerajaan berikan, dan kita kena bersatu dalam jihad ini
    terima kasih bro

    BalasPadam
  13. salam
    saya hrp BPN dpt war2kan boikot brgn buatan cina. bukan nk rasis, tp sbg pengajaran!

    BalasPadam
  14. salam anon 2220,
    setuju ! agar usaha ini menemui kejayaan yang kita harapkan
    terima kasih

    BalasPadam
  15. Boikot Chinese products.

    Starting with Old Town White Coffee. Yang mana chain mereka hanya boleh dimiliki oleh ORANG CINA SAHAJA.

    BalasPadam
  16. salam anon 737,
    setuju dan penulis dah pun memulakannya sejak dibuka pekung dan tembelang old town white coffe ini, semoga kita semua sentiaasa sedar dan insaf bahawa usaha ini mestilah dilakukan secara bersama...
    terima kasih

    BalasPadam
  17. Malaysia Aman tanpa DSA Lim Guan Eng dan Karpal Singh

    BalasPadam
  18. LimGuanEngBlog itu profail palsu la. Mana ada orang yang mengheboh-hebohkan agenda zalimnya di dalam web (Channel itu bukan private, sesiapa pun boleh akses). Profail itu digunakan oleh musuh Lim Guan Eng untuk menipu orang yang kurang berakal seperti para sekalian.

    BalasPadam
  19. what the fuck!? such a lie... this must be a babi blog!

    BalasPadam
  20. those who make false comments about others will be punished by allah....

    its pretty easy for the author of this page to make false comments to mislead the rest.. as all of you has the same level of iQ, has no wisdom at all...

    pity you guys.. need to do this to protect your stand..

    BalasPadam
  21. this info is fake! taken from fake youtube profile! lge guna bahasa melayu? publish kat internet? do u really stupid 2 believe this?

    BalasPadam
  22. Ada ramai orang bercakap tentang Lim Guan Eng nak mengharamkan silat. Dan mereka merujuk kepada apa yang ditulis oleh satu Channel Youtube (http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog/discussion) yang hanya ada 38 subscriber dan postnya itu dibuat 4 tahun yang lalu.

    Persoalannya adakah Lim Guan Eng itu terlalu bodoh nak mengeluarkan kenyataan serupa itu? Ini hanya satu soalan dan saya dahagakan jawapan yang benar dengan bukti yang benar. Saya bukan menyokong atau penentang LGE, tapi pada saya biarlah kita menceritakan yang benar biarpun tentang orang yang paling kita benci dan tegurlah yang salah walau kepada orang yang paling kita sukai.

    BalasPadam