Rabu, 16 Disember 2009

TakeBeer!!! Si Sesat Tetap Pertahan Hudud!



Si Ulama Sesat PAS merangkap Mur SHIT dol am nya, MB nepotisme menyalak lagi!!! Helah terbaru bagi terus mencengkam kuda belang taksub yang siang malam melihat potret 'tok guru' agar beroleh pahala tentunya akan tetap teruja dan terpesona dengan kata-kata Jihad lagi Jahat dari si sesat itu.

Cuma kali ini hujah mempertahankan hudud itu ditambah dengan alasan yang lebih mesra dan majmuk sifatnya demi menarik minat kaum gay, kafir, yahudi dan lain-lain lagi sekutu agar perjuangan sesat PAS yang jauh tersasar ini dapat terus dijadikan kuda tunggangan ampoh kepada puak-puak kafir laknat dan melayu bangsat dalam meniti arus politik tanah air.

Dalam usaha mempertahankan hudud ciptaan ulama sesat PAS ini tentunya perkara seperti-

~ mengkafirkan sesama Islam terus dicanang dan di tanam dihati dan sanubari
~ mendaulatkan komunis yang jelas menolak kepercayaan kepada tuhan dengan menyamakannya sebagai wira dan patriotik tapi dalam pada masa yang sama menyamakan pulak puak yang bertentangan dengan kesesatan mereka seperti komunis...pelik!
~ memberikan 'bon' jaminan syurga dan saham pahala kepada siapa jua yang menyokong puak sesat PAS ini.
~ menghalalkan bogel, beer dan meluaskan pusat ternakan babi serta puat hiburan merupakan tuntutan dalam mencapai KPI pentadbiran.
~ Amalan melantik menantu, ahli keluarga dan sanak saudara didalam pentadbiran merupakan amalan yang mesti dicontohi.
~ menyalahguna kuasa dan rasuah waima pergi haji dan sebagainya merupakan suatu yang diterima didalam kesesatan mereka.
~ menggalakan penyelewengan bacaan ayat suci al-quran oleh kafir laknat untuk menarik minat dan menipu orang islam adalah sesuatu yang membanggakan.
~ berdoa untuk menjahanamkan sesama islam merupakan ajaran dan fatwa baru selepas mendapat wahyu sesuai dengan taraf nabi yang tok guru sesat tu sendiri cipta.

Mungkin puak sesat PAS boleh menambah lagi senarai baru syarat perjuangan bagi mempertahankan hudud dan menubuhkan negara Islam agar kesesatan yang dicipta benar-benar dapat dijiwai oleh kuda belang taksub demi mengekalkan kuasa yang sedia ada.

TakeBeer! TakeBeer! TakeBeer!

Mamposss...

14 ulasan:

  1. weiii.... sedar lah dari tidor.
    JGN terperangkap dgn Syaitan UMNO dan Sekutunya.
    UMNO itu jijik dan kotor.

    BalasPadam
  2. WEIII SHYTONIRRAJIM!..KO TU PATUT SEDAR..BALIK NURAKERR LAA KEHKEHKEH..OPSS LUPE..KO MMG PENGHUNI NURAKERR SELAMA2NYE. KO DH KENE KENCING LEBAT KAT ATAS KEPALE DGN KETUA SYAITONIRRAJIM SI AJIS PUN MASIH X SEDOR2.

    APE PUNYE MANUSIA DIA TU YG SUKE MENDOAKAN ORG ISLAM LAIN DI TIMPA BALA WEII?? TU BKN MANUSIA TP SAMA SPESIS SYAITONIRRAJIM GAK KEHKEHKEH ADOIYAIII

    BalasPadam
  3. Bro, inilah sifat-sifat munafik PAS dan pemimpin-pemimpin mereka...... bila setaipkali hampir dengan Piliharaya, timbullah cerita hudud untuk menipu umat Islam..... lepas tu dia putar belit macam Nik Aziz yang gila kuasa..... inilah PAS haprak parit ajaran sesat yang menyesatkan pemikiran umat Islam....... janji syurga kepda kuli-kuli PAS, sedangkan pemimpin mereka bergelumang dengan syurga dunia.....

    BalasPadam
  4. weiii JEFFRY...
    INGAT TUHAN...
    KO TU DOK MENYUMPAH TOK GURU TU KENAPA...
    KO KENAL DIA PON TAK....
    TAUBAT WEEIIII...

    BalasPadam
  5. barang siapa yang menolak warisan kita maka...
    dia sesat selama2nya..

    BalasPadam
  6. weii shytone,
    ko dan puak kuda belang PAS ko yang seharusnya bangun bangkit dari kangkangan setan nik najis...
    nik najis sesat sedang dan telah berjaya melilitkan serban kesesatan dan jaminan syurga kurafatnya kepada ko orang agar tunduk kepada kesesatan yang dia bawa..
    nauzubillah

    BalasPadam
  7. salam Jeffry,
    cuma seronok dapat berhujah dengan setan PAS nih...
    teruskan perjuangan bro!
    terima kasih

    BalasPadam
  8. salam bro Yang Gambi,
    satu lagi cara lapok PAS untuk terus mengencing dan menyesatkan pengikut mereka, kita akan terus membongkar kesesatan tok-tok guru dan ulama dalam semak mereka bro
    terima kasih

    BalasPadam
  9. shytone,
    kalau jenis nik najis ko kata tok guru, maknanya ko tergolong dalam saf mereka yang dibimbing oleh ulama sesat, segera taubat dan keluar kesesatan yang nyata.
    ulama soq atau jahat memang ada pada setiap zaman untuk menyessatkan manusia terutama kepada jenis manusia macam ko yang rapuh dan longgar pegangan agama...manusia ker!

    BalasPadam
  10. shytone,
    warisan apa?
    warisan ajaran sesat PAS selama ianya wujud hingga kini? warisan kesesatan yang menjadi punca kepada perpecahan bangsa lalu melemahkan agama? itu ko kata warisan? warisan yang ko cipta hanya untuk menjadi bangsa bangsat tunduk mengikut telunjuk kafir dan yahudi dengan menunggang agama? itu ko kata warisan?
    kalau itu pergi jahanam ler...

    BalasPadam
  11. weii UMNO KARAT....
    apa kesalahan yg dia buat...
    pernah ker ko siasat..
    atau ko harapkan media TV 3suku dan akbar berita hairan...
    aku dah lama dlm UMNGOK...
    aku dah sedar...
    aku harap korang kaji balik UMNGOK tu...
    Baru ko cerita kat aku..

    BalasPadam
  12. weii shytone,
    ko kira nik najis ulama sebab kafirkan sesama islam, bagi ko nik najis islam sebab pakai serban sebesar reban ayam, bagi ko nik najis ulama dalam semak kerana boleh putar belit quran dan hadis, bagi ko nik najis tok guru sesat sebab dia boleh nangis dengan menjamin syurga dan menghalal haram kan pendapatan orang, bagi ko nik najis mur SHIT sebab mempertahankan eli bogel dan membela liwat, bagi ko nik najis pemimpin syumul kerana boleh jamin ko masuk syurga dengan mengundi PAS tapi malang datuk nenek ko tak masuk syurga sebab tak pangkah PAS, bagi ko nik najis pemimpin ISlam kerana berjaya memundurkan kelantan dan menghalau anak negari mencari nafkah keluar dari negeri dengan meninggalkan anak bini dan suami...
    itu pengertian islam ko la setan!!!
    kesian

    BalasPadam
  13. undilah parti yang memperjuangkan perundangan Allah,bukan mengundi parti yang memperjuangkan perundangan sekular atau ciptaan manusia kerana dunia ini milik Allah taala.Barang siapa yang menolak hukum hudud,maka dia tidak beriman kepada Al-Quran,barang siapa yang tidak beriman kepada Al-Quran,maka boleh membatalkan iman.
    Bertaubatlah wahai umat Nabi Muhammad S.A.W.
    Jadi undilah parti yang memperjuangkan Islam yakni PARTI SEISLAM MALAYSIA.

    BalasPadam
  14. INGIN MEMOHON LALUAN.. SESUNGGUHNYA BENCI BAGAIMANAPUN.. KENAPA MENGELUARKAN PERKATAAN YG SEBEGINI, TULISAN2 YANG MENGHANCURKAN ISLAM.KENAPA BERFIKIRAN SEBEGINI.. KEMANA TARBIYAH YG TELAH DITERAPKAN OLEH NABI MUHAMMAD S.A.W... YA ALLAH.. KENAPA MANUSIA ZAMAN INI. BOLEH JADI BEGINI...

    BalasPadam