Rabu, 9 Disember 2009

Selagi Nik Aziz Tak Letak Jawatan...


Bagi Mahfuss Ariffahmi kena letak jawatan sekarang! bukan hujung bulan mahupun 3 bulan lagi, namun sebenarnya bukan ariffahmi yang menjadi persoalan, yang penting bagi puak penyokong Presiden dan yang sudah meluat dengan mur 'SHIT' dol am PAS mereka mahukan N.Ajis berhenti! Letak Jawatan!

Ariffahmi bukan nya sesiapa didalam PAS! beliau hanya menantu, kroni dan nepotisme yang telah berjaya dibawa oleh MB untuk mempastikan kepentingan diri, sabariah, amalina dan anak-anak yang lain dapat dipertahan.

Mahfodz @ mampooss tahu bahawa ariffahmi merupakan ruang dan peluang untuk istikamah dalam membelasah developer syurga dan pendoa mungkar PAS itu. Hakikat bahawa ustaz ahmad yaakob telah dipersiapkan untuk menggantikan N.Ajis mentadbir kerajaan negeri PAS Kelantan dan gerakan ini akan terus diperhebat.

Ahmad Yaakob perlu ditabalkan secepat mungkin bagi menolak dan menutup peluang husam kusam @ gampangman untuk merebut kerusi MB...itu penting kerana bagi puak yang anti erdogan jelas menolak wajah dan bayangan anwar aljuburi dalam menguasai PAS.


Bagaimanapun Takiyuddin menyifatkan isu pengganti juga “soal biasa” kerana jawatan sebagai menteri besar itu secara hirarkinya telah mempunyai pengganti – timbalan menteri besar Datuk Ahmad Yaakob.

"Pengganti itu soal biasa, apatah lagi bila dalam konteks beliau sebagai MB. Secara (hirarki) beliau sudah ada timbalan. Kalau ada apa-apa yang berlaku, maksudnya pengganti itu sudah ada," katanya.

Tambahnya, yang dianggap musuh politik Husam, soal pengganti Nik Aziz juga sengaja ditimbulkan pihak tertentu sebagai satu lagi tekanan kepada pentadbiran negeri dan PAS Kelantan.

"Tapi mungkin isu itu ditimbulkan sebab sesetengah orang nak perkara itu disebut juga supaya lebih jelas, saya tidak mahu sebutlah pihak mana,” kata Takiyuddin.


Apapun N.Ajis sudah ditolak bukan sahaja oleh orang UMNO, pihak ulama di sekolah-sekolah pondok (SAR) dan rakyat kelantan malah sokongan dari dalam PAS sendiri sudah terbahagi 2, kalau benar tok guru sesat itu pemimpin hebat maka berundur la kerana setakat ini kalau anda berhenti pun penyokong taksub@kuda belang akan menangisi perletakkan jawatan tersebut dan ketawa ria masih lagi perlahan kedengaran. Sebelum ketawa ria yang perlahan akan menjadi sorak sorai gembira sekiranya lagi lama masa diambil....

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. SLM BRO..GAMPANGMAN INGAT DIA MB DLM PEMBIKINAN KE? KIM SALAMM LAAA. ORG DLM PAS SENDIRI PUN DH MELUAT DGN PERANGAI DIA & THE GENG. TENGOK AJE LA NANTI DLM PEMILIHAN MUKTAMAR PAS AKAN DTG. SILAP2 HARIBULAN PAK AJIS TEMENONG TONGKAT DAGU KT SBLAH HUSAM GAMPANGMAN! KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Salam,

    Nik Aziz ni loose canon, sorg2 dia dlm PAS

    BalasPadam
  3. salam bro..
    nik najis dah hilang punca dan hilang cara, tu yang semakin terserlah kesesatan.. si gampangman pulak tak habis-habis bergayut dan bergoyang didahan yang nak rebah...sudahnya dua-dua mamposs
    terima kasih

    BalasPadam
  4. salam bro Junah,
    begitulah akhirnya seorang yang pernah dipuja dan di dewa apabila parti sendiri melihat nik najis sebagai beban maka usaha yang mudah ialah menguncikan terus kandang nya lalu dicampak ke longkang...
    terima kasih

    BalasPadam