Selasa, 8 Disember 2009

DAP + PAP + Yahudi = BABI




Apabila Cina DAP memerintah... begitulah hakikatnya bila kuasa melayu semakin terhakis dan tidak dapat dibayangkan kalau kuasa melayu yang ada ini hilang di Tanah Melayu yang berdaulat ini.

Baru sahaja beberapa 'minit' Cina DAP berkuasa mereka telah menunjukkan taring dan warna sebenar mereka, sesungguhnya cina DAP sejak dari penubuhannya lagi memang cauvinist, rasis, anti Melayu, anti Islam dan akan terus gigih berusaha untuk menumbangkan kuasa melayu yang menjadi payung kepada rakyat dan negara selama ini.

Cina DAP yang merupakan anak didik PAP di Singapura merupakan 'jentera' yang dipersiapkan oleh Yahudi untuk mengakis dan memonopoli kuasa Yahudi di rantau sebelah kita ini.

Indonesia sebuah negara Islam terbesar didunia telah berjaya dilumpuhkan. Penguasaan dan pegangan Yahudi telah membesarkan pengaruh kuasa mereka dirantau kita.

Hakikatnya Cina DAP merupakan talibarut dan kaki tangan yang diberikan akal oleh PAP untuk meluaskan hegemoni Yahudi dan Amerika.

Melayu? Lu Fikir La Sendiri...

2 ulasan:

  1. sembunyi dalam kain ;........tok lebai TAKBEEER dok sokong depa nak kata lagu mana...............jual agama untuk nama.....

    BalasPadam
  2. salam anon 1424,
    itulah kerja ulama dalam semak PAS selama ini menunggang kuda belang taksub dan ditunggang oleh syaitan dan iblis...
    terima kasih

    BalasPadam