Khamis, 24 Mac 2011

Apa Kena Mengena?

Sejak dari semalam puak puak pakatan terus menghalakan meriam buluhnua kepada umno dan bn apabila terdedahnya identiti dato T.

Hari ini peliwat tegar anwar aljub altakuti terus mendendangkan lagu yang sama apabila..

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa pengakuan bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik sebagai bertanggungjawab di sebalik video seks yang cuba memalitkannya itu adalah bukti pembabitan Umno.

Katanya, Rahim seolah-olah cuba membalas dendam terhadap pengundurannya dari politik pada 1994.

"Ini menunjukkan konspirasi peringkat tertinggi membabitkan Umno dalam perkara ini, kata Anwar kepada wartawan di perkarangan komplek mahkamah, Jalan Duta, kuala Lumpur, hari ini.

Apahal pulak kena mengena dengan UMNO? Soal rahim berdendam dengan binatang anwar ni kita peduli apa? Itu hal peribadi mereka berdua..

Anwar tahu dia ada sokongan politik, dia ada kuda belang, dia ada hamba sahya yang akan mempercayai apa sahaja yang dia sabdakan..

Anwar tahu bahawa binatang peliharaannya itu akan mempercayai apa jua yang keluar dari mulutnya, dia kata angguk.. Maka mengangguk la hamba sahya.

Sebab tu anwar bebas buat apa sahaja.. Nak tutuh bini orang, nak bedal bontot jantan, nak main pelacur, nak rakam ke tidak, orang nampak atau tidak itu bukan hal kerana dia tahu segalanya boleh dipolitikkan.

Kita pun mahu kerajaan bertegas atas isu ini, kalau rahim dan 2 lagi T tu perlu didakwa atas kesalahan memiliki video lucah..sila!

Kalau kerajaan merasakan rahim perlu digugurkan dari jawatan pengerusi risda..sila! Kerana dilihat seoalah olah rahim gagal mengawal emosi lalu meninggalkan profesionalisme jika benar dia berdendam dengan aljub.

Kita tak kisah! UMNO tak kisah! Kerajaan tak kisah! Kerana kita semua tak terlibat.!!! Tapi jangan kita lupa bahawa yang melakonkan watak LELAKI GILA SEX YANG MENUTUH PEREMPUAN CINA TU ANWAR!!!

Kalau yang mengeluarkan video ini kita marah.. Maka pelaku yang beraksi didalam video tu juga jangan kita lupa. Dah dasar binatang, anwar memang macam tu! Ptuuiihh..

Lu Fikir La Sendiri!!!

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 ulasan:

  1. Salam sahabat,
    PRU ke13 semakin hampir mari kita gempur, mohon perkenan submit link saya kedalam blog Tuan.
    http;//www.KemBalakEnterprise.blogspot.com

    BalasPadam