Khamis, 31 Mac 2011

Topeng Perak Supply Pelacur Cina?

Betul ke gambar yang dicanang tu TP? Gambar kat atas tu disebut oleh sahabat blogers sebagai TP yang dikatakan sedang diapit oleh pelacur cina..betul ke?

Topeng Perak ni disebut juga sebagai orang 'kuat' husam kusam.. Kalau benarlah TP ni orang kuat husam kusam bermakna husam kusam mudahlah nak mendapatkan pelacur cina. Betul ke?

Patut pun husam menggorak langkah dengan mengadakan kerjasama kerajaan kelantan dengan syarikat penerbangan dari china, siap ada dua tempat lagi di china yang bakal dapat direct flight ke kota bharu.

Baguslah untuk sedara mara kita di kelantan walaupun dah lama terjelir lidah untuk mendapatkan sebarang kemajuan dan pembangunan di kelantan.

Tapi mungkin juga ianya boleh memudahkan kerja TP untuk supply pelacur cina kepada husam kusam dan juga barisan kepimpinan pembangkang macam kat dalam video trio tu. Soalnya betul ke?

Kita tak nak tuduh, cuma bertanya saja, kerana kerja supply ni seronok beb.. Selain hasil masyul masuk.. Kena 'try' dulu bro, baru boleh rekomen kat bos bos..

Sebab kalau melihat kepada gelagat dan minat puak pas dan pembangkang ni kepada benda benda hanyir selama ni, boleh jadi betul apa yang kita tanya tu..

Orang Pas memang macam tu.. Betul ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Published with Blogger-droid v1.6.8

4 ulasan:

  1. heheheheheheheeheh
    buduh..takat gambar posing cam tu pon jadi hal ke??
    lain la pic tgh memanjat atas katil atau posing tonggang toger cam parpukari
    hehhehehehehehehehehe
    buduh nyer penulih
    buduh can jibon

    BalasPadam
  2. tanpa nama 8:48PM ... hang ni memang selayaknya haprak! kalau bergambaq macam tu hang kata tak ada hal pon ... tapi bila diberi bukti yang Anugerah Tohan dengan siap ada video lagi, hang sebut pulak konspirasi noo ! dahsyat sungguh kehaprakan hangpa semua pengikut si ANUgerah Tohan tu!

    BalasPadam
  3. pikir dahulu sebelum buat sesuatu perkare,

    BalasPadam
  4. Aloqstaq ni agak buduh juga ek.. bukti video.. mcm la ko dah tgk.. dok dgr cakap org sape suruh.. baik tunggu siasat lanjut sampai makhluk Allah tu di dapati bersalah.. dok dgr cakap org je kalau betul bagus la tapi kalau tak betul.. kan ke dah buat fitnah..

    BalasPadam