Selasa, 12 Julai 2011

Bila Presiden PAS Bercakap Pakai Konek...!



Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkeras menafikan bahawa perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) yang diadakan di ibu negara Sabtu lalu bukan anjuran parti politik.

"Perhimpunan itu disertai oleh cerdik pandai dari seluruh negara, bukannya anjuran parti politik,"
katanya semasa berucap kepada penyokongnya di Lapangan Terbang Sultan Mahmud di sini malam Isnin. Abdul Hadi berkata semasa ditahan beliau dilayan dengan baik oleh anggota polis.

-- BERNAMA

Memang sah dah terkena palat si babiga...itu sebab apa jua pun si hadi bawang ni tetap nak mempertahankan betina sundal tu...

Gambar yang si babiga bagi kenyataan akhbar di Hotel Hilton KL Central pagi tu yang diapit oleh kepala lancau pembangkang termasuk Hadi apa pulak ceritanya?

Satu hal lagi si Hadi kata dia dilayan baik oleh pihak Polis! ini tentu bercanggah dengan arahan tuhan politik nya si Azmin laki dayus yang mahu seberapa banyak laporan berkenaan monyet monyet yang kononnya tercedera masa memberontak tempohari...!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

5 ulasan:

  1. AMBIGA PATUT MAMPUS..TAMBI GILA BABI...

    BalasPadam
  2. Walau dah buat kerja bodoh paras budak sekolah Hadi dalam diam mengiktiraf dirinya salah seorang dari bijak pandai.

    Sebab tu la aku tak sokong pembangkang ni. Banyak alasan bodoh dan kerja gila yang tidak boleh di perjelaskan oleh akal yang sihat.

    Dorang ni semua makan dadah ke?

    BalasPadam
  3. aku nak kata ko 'bodoh' mmg xleh nak dinafikan dengan ada entri ko nie. baik ko duk diam2 la,xyah nak beblog..buat malu islam je ko nie..nak caci hamun orang xpayah nak mencarut tak boleh ke?xberbau surga da ko nie..ngucap byk2

    BalasPadam
  4. Presiden PKR mane beb?? Dok umah jaga cucu ke?

    BalasPadam
  5. hadi bawang dengan n.ajis..dua-duanya dah kena nasi kangkang betina sundal keling pariah ni.. takpun dua-duanya skali dah diberi 'lubang syurga' betina sundal ni..

    BalasPadam