Sabtu, 30 Julai 2011

Kaum India Dah Tak Merempat Beb...!


Tahniah MIC! Lepas kata kaum India Terpinggir! kaum India tak dapat peruntukan besar! Kaum India tak dapat tempat sebagai kaum minoriti! selepas berjaya menjulang PSM Komunis...Maka habuannya ialah Jawatan Kabinet...

Menteri beb! hak mutlak PM untuk melantik Menterinya...! Tahniah!!!

Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak pada Sabtu mengumumkan pelantikan Presiden MIC, Datuk G. Palanivel sebagai Menteri di Jabatan Perdana Menteri.

Perdana Menteri mengumumkan berkenaaan pada mesyuarat Agung Tahunan ke-65 MIC di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di sini.

Palanivel menyertai kabinet Najib pada Jun 2010 apabila dilantik sebagai Timbalan Menteri Perusahan, Perladangan dan Komoditi.

Beliau dilantik secara rasmi sebagai Presiden MIC kelapan menggantikan Datuk Seri S Samy Vellu yang menyandang jawatan itu selama 31 tahun pada 6 Disember 2010.

Tahniah..Kaum India dah ada tempat! kaum India dah naik darjat! kaum India dah tak merempat! Jangan jadi musibat! Jangan jadi Kalkatu yang teruk dari lalat! Interlok Jangan Kacau...Paham!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. orang india di malaysia memang hebat. hebat berpolitik hebat berlakun. nanti akan ada lagi yang tak cukup kata mereka. orang melayu sendiri tidak mendapat layanan istemewa seperti ini. orang india dimalaysia adalah minoriti tetapi bagi najib mereka ini berpotensi. itu fasal apa yang mereka pinta kerajaan kena kasi. najib...najib, hati orang melayu yang majoriti ini tak apa ke dibiarkan bernanah?? jangan nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran. belajarlah dari pengalaman yang lepas datuk najib ooi!!!!!!!

    BalasPadam
  2. Najib x kisah, hati melayu nak menanah ke, nak membengkak ke, janji PRU13 BN menang, dia tetap jadi PM, Sebab tulah dia buat 1MALAYSIA, semua serupa x ada istimewa, olih kerana sebelum ini bumiputera telah diberi kelebihan ,sekarang gilir bangsa lain pula terutama sekali bagi CHINA & INDIA, bagus sungguh idea Najib ne.

    BalasPadam
  3. Bagilah kat Cina dan Hindu jawatan Menteri...Melayu majoriti sokong UMCO. Pm dan TPM dah Melayu...hehehe. Padanlah muka Melayu Pencacai..huhuhu.

    BalasPadam