Jumaat, 8 Julai 2011

Menjelang 9 Julai...Mana Pergi Cina Komunis DAPig?






















Kedegilan puak babiga nampak tidak akan surut...secara fizikalnya sudah ramai ahli PAS dan PKR yang bertuhankan babiga dan anwar sudah berkumpul di Lembah Klang. Puak PAS sudah berkumpul di Taman Melewar sejak dari Jumaat tadi. Begitu juga kuda belang melayu PKR yang datang dari jauh juga sudah dapat dikesan dengan dialek pekat negeri masing masing.

Ianya seolah olah memperlihatkan bahawa pertempuran sudah semakin sukar untuk dielakkan!!! Malangnya yang akan bertempur esok ialah MELAYU!!! Ketua yang dipertuhankan oleh Melayu PAS dan PKR ialah hinduparia! Yang memonitorkan segala kuda belang buta hati atas nama demokrasi murahan!!!

Kemana pergi cina cina komunis DAPig? kenapa tiada campur tangan langsung dan hyper aktif puak cina komunis DAPig seperti rakusnya mereka menentang Sultan di Perak dan merampas Arak di Selangor? Kenapa puak DAPig ini semakin membisu dan menjauhkan diri?

Setelah membakar semangat dengan ucapan demi ucapan, penyampaian risalah dan menyebarkan segala bentuk fitnah agar kuda belang mereka turun berdemo di KL, sejak semalam dan hari ini tiada satu pun kenyataan yang dibuat oleh barisan kepimpinan DAPig untuk menentukan puak puak cina komunis DAPig untuk terus melibatkan diri!!!

Inilah jenis cina komunis yang sedang umat Melayu dan umat Islam Malaysia hadapi! cukup mahir membakar semangat dan memberikan pelbagai dorongan bagi melakukan sebarang kekecohan maka apabila tiba masa menuntut untuk bersama sama dibarisan depan...mereka hilang!!!

Saksikan esok cina cina komunis ini akan duduk bersilang kaki sambil menghirup secangkir air menikmati pertempuran Melayu sesama Melayu...kerana bagi mereka siapa pun yang gugur dan jatuh ke bumi ianya tetap Melayu dan bukan mereka...! cina komunis DAPig yang 'istiqamah' mahu menjadikan Malaysia sebagai negara Singapork mereka...

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. yela dulu pengaruh komenis suruh org melayu masuk kedlm parti mereka. kini mereka cuba membangangkan parti yg konon perjuangkan Islam.. kesian melayu kita .. sedar2 lah banyak2.

    BalasPadam
  2. soalnya sekarang..mana pergi pukida dan perkosa?.Ibrahim pundek duduk kat rumah macam pondan...ka ka ka..mana pergi orang silat luncai? silat jubuk najib kot ?....mamak barua jalan pun tak leh..nak jadi barisan ketiga pertahan negara?...ha ha....

    BalasPadam
  3. takpe...janji tempat DAP dah kena kacau...hahahaha...bkt bintang,petaling street dan sekitar nye...puas.....asyik jln tar..JE..

    BalasPadam
  4. cina dan hindu dah giler kuasa kerana si anak gampang anwar pukimak ni.

    BalasPadam