Sabtu, 24 September 2011

Gantung Mano...Peluang Cina Komunis DAPig Untuk Mengurangkan Pengaruh Paria Didalam DAPig


KUALA LUMPUR, 23 Sept — Adun Kota Alam Shah M. Manoharan digantung oleh partinya selama enam bulan berhubung satu kenyataan tentang Jalur Gemilang menerusi Facebook, minggu lalu.

Keputusan diambil oleh jawatankuasa disiplin parti hari ini.

Manoharan berkata beliau telah menerima surat penggantungan dan akan membuat rayuan, demikian lapor The Star Online.

Dalam pada itu, Bernama Online memetik pengerusi jawatankuasa tersebut Tan Kok Wai berkata: “Kami memutuskan untuk menggantungnya selama enam bulan kerana kami berpendapat ulasannya amat serius.”


Cina Komunis DAPig sebenarnya sedang menggunakan si paria ni... Cina komunis DAPig sebenarnya sedang berselindung disebalik kegerhanaan paria ni...! Disamping itu tindakan ini akan cuba dipamer dan di market kan sebagai tindakan bijak lagi patriotik puak komunis DAPig!!!

Patriotik kejadahnya bila berusaha nak membawa balik chin peng...! patriotik apanya bila biadap lagi kurang ajar kepada Institusi Raja yang termaktub didalam Perlembagaan? Patriotik apanya apabila sering membangkitkan perasaan bersakit sakit hati sesama rakyat didalam negara???

DAPig tahu bahawa kenyataan mano anak haram telah menyusahkan mereka...DAPig tahu bahawa pendokong hindraf bangsat ini bercakap menggunakan bontot! kenyataan bodoh paria ini menyebabkan kit siang hilang selera nak membalun mummy foo!

Namun begitu, inilah masa dan ketikanya cina cina komunis didalam DAPig boleh menyusun semula calon calon yang bakal mereka kemukakan dalam PRU akan datang! Cina komunis DAPig sedang bersembunyi disebalik pasukan yang akan menjadi pemutus dalam menggerakkan party! Usaha cina komunis DAPig untuk mengurangkan pengaruh paria dari menjadi calon juga boleh dapat dijalankan dengan lebih teratur dan berkesan.

Tengok saja apa yang berlaku kepada Kula MP Ipoh Barat yang telah dibuli dan diketepikan oleh group Nga dan Ngeh di Perak dalam pemilihan kepimpinan DAP...! Lihat saja bagaimana cina komunis DAPig menggunakan paria sivakumar bekas speaker gila hingga membawa persidangan dibawah pokok...! namun bila hilang kerajaan di perak maka cina komunis DAPig ini terus meninggalkan sivakumar penderhaka terkontang kanting di bawah pokok!!!

Cina komunis DAPig tahu bahawa didalam Pakatan haram baik didalam DAPig atau PKR telah ramai kaum paria yang menjadi wakil rakyat! Ini tidak termasuk wakil dari PAS yang berkelakuan seperti paria!!!

Maka ini peluang bagi cina komunis DAPig untuk lebih mengkiasukan serta mencinakan semula penguasaan parti DAPig yang jelas kental dengan semangat rasis kecinaannya seperti mana abangnya di Singapork si PAPig...!!!
Bagi mereka DAP itu cina dan cina itu DAP...!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Tun M, Najib puki punya kaki hahahah..ini sekor jubur NAjib punya blog...bodossss hahahahahaha

    BalasPadam
  2. KLU PASRAEL ADE VERSI BADUT MCM MAT SABUN..DEEAYYPIG PLAK SI MANO ANAK HARAM!. PEEGAYYRAR ADE SAM KETOT DAN ANON 7.47..LAGI GEMPAK!..BADUT2 FUCKATAN 3 SUKU...KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. PASRAEL;PASHIT;PASYOK;PASABOO;PASETAN...adalah PARIA DAPig adik PAPig..sahabat sehidup semati dgn PKongkekRogol...FuckKalantanRiot...geng triniti..tigasuku...

    BalasPadam
  4. Sdra PUTRA MERDEKA ,izin kan,
    Saya rase ini semua mi kari dan charkway teow DAP sebab dah semanag nya untuk naraih simpati melayu .Mi Kari dan char kway teow banyak menunujukkan cara re herring perangai dan sikap dalam hati kotor mereka

    Sejarah di penuhi bukti bahawa dap saperti Manoharan aka manureHead dan Wann-abe-omar lGilaEng sengaja mencari pasal dan memang mencari isu, dan sumpah keramat dap mahu kan tanah melayu dan tidak akan puas hati sehingga dap memerintah secara apa,asalkan dapat tanah melayu,lGilaEng anak l--r n---h ,buat perangai anak l--r n---h ,kutuk negeri Johor, tetapi kutuk di depan khalayak luar negeri kapada warga bukan kerakyatan Malaysia,kutuk negeri semananjung Melayu.Anak h----mj---h.
    AlMarhum Sultan Iskandar akan sepak dua belah muka lGilaEng sampai sepai gigi.
    Yang si Par Yah Shah Alam aka ManureHead, memang nak cari, nak cari sesangat untuk di calonkan pati nya, pada PRU13,walau pun kononnya di gantung ahli,takkan dia nak masuk pas ke pkr ke kita atau hrp atau mic .
    Gerenti: dia ni manureHead dapat jadi calon pati dap nya,mesti punya,sebab dia benci akan Melayu dengan sokongan orang melayu (tak seberapa) juga.
    Sdr Sdra PUTRA, kita tidak bolih bagi dia satu inci pun, jangan bagi,kapada ManureHEAd dan lebih lagi,lGilaEng pun kita tak bolih kasi dia 1 mm pun dan ubtuk rambut lurus omar wannabe cina melaka, berhancur.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    BalasPadam