Jumaat, 23 September 2011

Gempar..! Nik Najis Kena Ludah!


Akhirnya dek kerana tidak tahan dengan sikap tua kutuk tak sedar diri yang sebok 'membenarkan diri' nya dalam setiap perkara dan setiap masa maka akhirnya anak anak buah nik najis sendiri bangun 'meludah' murSHITdol hamPAS ni...

Din Puduraya dalam reaksinya berkata...

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub menggesa pimpinan Pakatan Rakyat (PR) tidak membincangkan secara terbuka mengenai pelaksanaan hukum hudud kerana ia tidak mungkin dapat dilaksanakan dalam tempoh terdekat.

Sebaliknya Salahuddin berkata, pakatan pembangkang perlu mengukuhkan kerjasama serta usaha untuk menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

“Tidak perlu lah kita berbincang mengenai perkara-perkara yang tidak mungkin boleh dilaksanakan... semua pihak kena faham perkara ini,” katanya kepada mStar Online pada Jumaat.

Khalid gereja pula jelas berdolak dalik namun akhirnya tetap akur bahawa hudud tidak akan dapat dilaksana sekiranya tidak mendapat kebenaran dari bapak bapak kepala gereja...

Timbalan Pesuruhjayanya, Khalid Samad berkata, jika satu referendum mengenai perkara itu diadakan dan keputusan menunjukkan bahawa rakyat menyokong, maka ia harus dilaksanakan.

Bagaimanapun pada masa yang sama, beliau juga berkata, PAS tidak akan meneruskan niat untuk melaksanakan undang-undang itu tanpa persetujuan daripada DAP dan PKR.

"Tetapi ia bukanlah sesuatu yang kita akan laksanakan tanpa persetujuan rakan-rakan kami dalam Pakatan Rakyat," kata Ahli Parlimen Shah Alam itu.

Sementara Khalid gagap dengan lantang, sombong, bongkak dan bangga menolak perlaksanaannya di Selangor sebelum dirinya ditolak oleh tuhan politik si gagap ni ronnie, eli, teresa dan barua barua komunis yang lain...

Kerajaan Negeri Selangor tidak akan melaksanakan hukum hudud pada waktu ini, kata Menteri Besarnya, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Khalid berkata, sebarang perubahan polisi berkaitan agama Islam perlu dirujuk kepada Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) terlebih dahulu.

"Selangor tidak bercadang untuk laksanakan hukum hudud. Apa-apa perubahan polisi berkaitan agama Islam hanya akan dibuat selepas mendapat nasihat dan cadangan daripada MAIS

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

4 ulasan:

  1. RAMAI YG DH SEDIA NK LUDAH ATAS KEPALE MOTAK DIA TUHHH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. depa camne pun bak anjeng menyalak bukit jo. hehe..

    BalasPadam
  3. ya! betul tu din pudu! hudud tak boleh dilaksanakan dlm waktu terdekat ni . adik mat sabu marah!

    pas baru 20 tahun memerintah. nak air bersih kena tunggu lagi 17 tahun! nakkan hudud pula kena tunggu lagi 20 tahun jugak!! 2031 nanti yer..time tu n.ajis duduk di atas memerhati ke bawah tentera2nya melaksanakan hudud pas...yeeehar!!!

    BalasPadam
  4. terbaik la bro lu punyer komen...gua tabik la, mmg lu nye ayat lapan lapis btul, mmg allah sayang btul la kat lu, moga2 lu tergolong dlm golongan orang yang terpilih utk bg comment mcm ni...baru lu masyuk syurga

    BalasPadam