Jumaat, 23 September 2011

Lancau = Chua Soi Lek...!


“Pendirian MCA sangat jelas. Kami akan menentang dengan keras hukum hudud. Jika Umno mahu melaksanakan hudud, kami akan menarik keluar dari Barisan Nasional... sangat mudah,” kata Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek kepada pemberita hari ini.

“Pendirian kami sangat jelas. Umno mahu melaksanakan hudud, MCA bukan pihak dalam hal itu (pelaksanaan). Kami akan keluar,” kata beliau (gambar) lagi.

Semalam, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata hukum Hudud masih belum sesuai untuk dilaksanakan di negara ini.

Tak habis habis cina porno ni...biarlah UMNO yang handle isu ni...ko diam jer la binawe! tapi bila jenis bangsat macam chua ni bersuara menentang hudud maka wajarlah kaki kongkek ni digempur!!!

UMNO tak pernah menolak hudud! malah UMNO selama ini menjunjung Islam lebih dari mana mana pihak lebih lagi PAS yang selama ini menunggang Islam...itu beza UMNO dan PAS! UMNO mendaulatkan Syiar Islam sementara PAS menjahanamkan dan memperalatkan Islam!!!

Hudud hanya satu juzuk dari bab Jenayat.. Ianya hanya satu pendekatan!!! UMNO mengambil takzir dan bukan hudud bagi menegakkan keadilan didalam kehidupan bermasyarakat. Soalnya ialah keadilan..! Keadilanlah yang menjadi keutamaan dan pokok dalam perundangan yang dianjurkan oleh Islam.

Perundangan negara yang adil selama ini telah menyebabkan semua rakyat termasuk kafir cina seperti chua boleh hidup aman dan selamat didalam negara.

Tidak seperti PAS yang memang kewujudannya untuk memperalat dan menghina agama, maka hudud dijadikan santapan yang cukup enak diberi kepada musibat dan muslimutnya... cuba tanya haji hadi yang telah mendraf hudud negeri Kelantan tetapi tidak melaksanakannya apabila dia jadi MB di Terengganu...!

Kenapa? apakah hadi sendiri menolak hudud? atau apakah hadi sudah hilang kejantanan untuk melaksanakannya? atau hadi tau bahawa hudud yang beliau sendiri reka dan cipta untuk negeri Kelantan mempunyai kekurangan dan kecelaruan yang bukan sahaja gagal mendapatkan keadilan malah dilihat menghina Islam...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Hudud ni klu dilaksanakan bukan atas orang Islam jer tetapi semua rakyat.Kena faham, CHua Soi Lek risau jer... takut2 hudud kena kat dia nanti. Dia kan ada kes zina... Dia tau hukuman zina mengikut hukum Hudud... sakit woooo...

    BalasPadam
  2. KO KASITAU KAT APEK BINAWE TU APE TU DAULAH SYIAR ISLAM DIA TAK PHM BROO. TP KLU KASI TAPAK KAKI MUNGKIN DIA PHM. DIA DGN PANDIKUTTI X JAUH BEZA. KUAT KONGKEK. DGN WALLY SLIPAU LAGI LAHH. TONG KOSONG! KEHKEHKEH

    BalasPadam