Khamis, 29 September 2011

Nik Aziz Buat Kenduri Kesyukuran..

KUALA LUMPUR 29 Sept. — Majlis Pimpinan Pakatan (MPP) pembangkang tidak akan melaksanakan hukum hudud seperti yang dicadangkan Pas kerana ia tidak menepati dasar bersama, Perlembagaan Persekutuan dan agenda Buku Jingga.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata pakatan pembangkang menghormati pendirian Pas dalam hal itu tetapi pada masa yang sama menerima perbezaan pendirian DAP yang menentang pelaksanaannya.

Tahniah PAS! Tahniah Nik Najis kerana berjaya menjadikan kuda belang PAS, musibat dan muslimut PAS bertambah keyakinan dan keimanan mereka terhadap penipuan dan penyelewengan perjuangan sesat

Langkah memperalatkan hudud telah berjaya, selepas ini program menaikan sepanduk dan kain rentang yang konon berjuang bersama Islam boleh terus dipergiat.

Teruskan memperalatkan Islam..bagi nik najis Islam adalah alat..orang Pas memang macam tu..

Lu fikir la sendiri
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. Selamat Tinggal PAS. Pemimpin PAS semuanya Bohong dan Penipu. Takutkan DAP

    BalasPadam
  2. Apa pun hal kaum Melayu juga akan rugi sepanjang masa!
    Jika BN terus memerintah, satu per satu hak2 istimewa orang Melayu akan digadaikan oleh UMNO kpd kaum Cina.
    Jika PR pula dapat berkuasa di Putrajaya nasib kaum Melayu akan jadi lagi teruk. PR memang akan meminda Perlembagaan utk memansuhkan Institusi Raja-Raja Melayu dan mengujudkan The Republic of Malaysia. Anwar atau Hadi jika di letakkan jadi PM akan jadi macam MB Nizar sentiasa tunduk dan mengikut saja arahan dari Cina Komunis Chauvanis dan Rasis DAP.
    Seluruh negara akan tergadai kpd kaum Cina spt yg telah berlaku di Singapore.
    Spt yg telah berlaku di Singapore, orang2 Cina dari luar negara akan dibawa masuk beramai2, diberi kerakyatan Malaysia, dan diletakkan tinggal di kawasan2 majoriti Melayu utk mencairkan kuasa politik kaum Melayu yg tak sedar diuntung. Kaum Melayu di Malaysia akan jadilah spt kaum Melayu di Singapore yg akan mengemis di negara sendiri.
    Di masa itu, barulah kaum Melayu sedar bahawa nasi sudah menjadi bubur. Menangis air mata darah sekali pun, tidak akan dapat kembali apa yg sudah hilang.
    Kaum Melayu yg memang rata2nya bodoh tidak mahu belajar dari sejarah dan nasib kaum Melayu di Singapore. Kaum Melayu memangnya sudah terkenal dgn sikap mengambil jalan mudah dan pintas utk dapat sedikit kekayaan dan kuasa jangka pendek. Nasib dan masa depan anak-cucu boleh pergi jahanam.
    Jika ini berlaku, anak-cucu kita akan kencing di atas kubor2 kita semua bukan akan mendoakan kesejahteraan kita di akhirat nanti. Bodohnya kaum Melayu di generasi ini.
    Padan muka kita semua!
    Nauzubillah!

    BalasPadam
  3. Semakin hari pekong pekong berulat Hampas semakin mebusung tunggu masa hendak pecah.Baru padan muka memperalatkan Agama kerana politik dan kuasa,ambik kau mengkafirkan lagi sesama bangsa.Amin.

    BalasPadam