Sabtu, 19 November 2011

Mazlan ANAK Haram Menyalak Lagi..!


PAS mengingatkan pihak keselamatan membebaskan segera semua tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) sekaligus menghormati keputusan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang telah mengumumkan akta itu dimansuhkan.

AJK PAS Pusat, Mazlan Aliman ketika dihubungi Harakahdaily berkata, tindakan terbaru pihak polis yang menangkap 13 orang di bawah akta itu di Sabah adalah satu penghinaan kepada Najib dan juga seluruh rakyat yang dijanjikan pemansuhan akta itu.

"Kalau polis ada bukti, heret ke mahkamah, dakwa mereka, bukan guna ISA.

"Kuasa polis 'lebih besar' dari perdana menteri nampaknya. Ini satu penghinaan kepada pengumuman PM," katanya.

Lu siapa? nak ajar pihak berkuasa menjalankan kerja! nak ajar pihak Polis menjaga keamanan negara! lu siapa? nak menghina Perdana Menteri? konon nak jadi anjing menyalak bagi melagakan kepimpinan negara! Lu ingat kita orang bodoh macam ANAK haram lu?

Tanah mak bapak ko kat felda pun ko serah pada Felda untuk menguruskan..! kenapa ko tak urus sendiri kalau benar Felda menyeleweng! kenapa tak urus sendiri kalau Felda nak bangkrupt? butoh la mazlan aliman...!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

2 ulasan:

  1. MAZLAN ANAK GAMPANK LA BROO. DH BIASAK DERHAKE KT MAK BAPAK APETAH LG NGAN ORG LAIN. NK KENE SUMPAH JADI POKOK SAWIT KE PER MAMAT TUH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Ada sejarah masa kecik lari2 dalam kebun sawit ...rempuh pelepah sawit tua melelas kena badan. Tu yang marah sangat ngan felda agaknya.

    Ni jenis orang Tak tau bersyukur dan lupa diri ni.

    BalasPadam