Rabu, 19 September 2012

Beza Kapir Hormat Islam Dengan Mengaku Islam Tapi Jiwa Kapir..!

Bukan susah..cuma bezakan hitam dan putih! jelas dan terang!


Sekor ni tahu dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung! maka keluarlah kata kata berikut..-

Timbalan Pengerusi DAP Kebangsaan, Dr Tan Seng Giaw berkata, kenyataan dikeluarkan oleh Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham mengenai perhimpunan yang hendak diadakan Jumaat ini berhubung filem menghina Nabi Muhammad SAW, tidak sepatutnya dikeluarkan.
“Saya menasihati Pengerusi DAP Perak ini supaya tidak menyentuh lagi perkara yang berkaitan dengan agama Islam kerana boleh menyinggung perasaan umat Islam di negara ini ,” kata beliau kepada Sinar Harian Online hari ini.

Sama ada kenyataan ini ikhlas dengan hati yang suci murni..bukan urusan kita! yang pasti pihak komunis DAPig mesti tahu dan faham bahawa jangan cuba bermain api!
Tapi kenyataan sekor lagi ni boleh kita kompom kan kenyataan dari hati perut yang berserabut, kepala hotak yang kusut! demi tuhan politik yahudi komunis DAPig..maka seorang yang konon mengaku Islam boleh pulak buat kenyataan begini..-
Pas Johor menyifatkan mesej Twitter, Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham tentang perhimpunan bantahan terhadap filem Innocence of Muslims yang bakal diadakan di Ibu Kota, Jumaat ini, sebagai kenyataan peribadi.

Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Dzulkefly Ahmad berkata,
“Itu adalah pendapat (mesej Twitter) dia dan hak dia berkata sebegitu.

Jangan kata nak marah! nak sindir dan bidas pun PAS tak berani! Jenis bangsat dalam PAS sekarang ni sudah terlalu banyak...kalau ada pun jumlahnya terlalu sedikit! Tapi bila melihat dan menilai perjuangan PAS selama ni pun...apa kita nak heran! Bagi PAS agama kan sebagai alat! apa yang pelik?
Lu FIkir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Jadi..apa hukumnya mengundi PAS/PKR yang bersekongkol dengan DAP yg jelas harbi..HARAM!!
    apatah lagi jika mengundi DAPigs..samalah tu.
    HARAM..!!! Ingat ye kawan2..!

    BalasPadam
  2. PAS...Poknik Atok Syaitan.....yg direjam.

    BalasPadam
  3. orang pas sedang hampir kepada kafir...awas, mereka nilah bakal menjahanamkan islam di negara ni

    BalasPadam
  4. Pecah dan Perintah.Orang Pas yang buta sejarah.

    BalasPadam
  5. Dah jelas musuh Islam tu adalah kafir,jd nape kita brsma org2 kafir mnntang org yg seagama dgn kta.check islam dlm diri kta d level mna.

    BalasPadam