Khamis, 20 September 2012

Siapa Pengikut LGBT Yang Ditangkap Tu?


Inilah bahananya apabila hidup melampaui batas! hidup tidak dipandu dengan lunas agama yang suci lagi mulia dan budaya masyarakat kita yang tinggi nilai peradabannya! Apakah puak yang memperjuangkang LGBT ini boleh kita biarkan hanya kerana mereka mendakwa mereka di diskriminasi! mereka diketepikan! mereka tidak diberikan tempat!

Apakah dengan memberikan mereka tempat dan mengiktiraf perbuatan sonsang lagi terkutuk mereka itu barulah negara Merdeka lagi Berdaulat ini dianggap Adil? Apakah atas nama hak asasi manusia maka mereka boleh mengenepikan hak rakyat terbanyak yang menjunjung erat nilai mulia hidup bermasyarakat dan bernegara selama ini?

Sedangkan setiap dari kita tidak seorang pun terkecuali dan dihalang dari mendapatkan hak mereka untuk hidup bebas dan sejahtera didalam negara! Maka hak apa lagi yang mahu diperjuangkan? Hak untuk mengamalkan sex sonsang secara terbuka dan terang terang? Hak untuk dibenarkan perkahwinan sejenis atau berjenis jenis sama ada sesama manusia mahupun haiwan? Hak untuk menafikan kehidupan manusia normal dan sempurna dalam kehidupan bekeluarga? Jika itu yang dikatakan hak..maka jelas lah mereka ini tidak wajar dibenarkan hidup didalam negara bertuah Malaysia kita ini..!

Ambik ajer duit dari Soros yang diberikan melalui Suaram tu, beli satu Pulau dan lantiklah haiwan yang bernama Anwar bin Ibrahim sebagai Presiden, disitu buat lah undang undang sendiri! buat lah peraturan dan aturan hidup sendiri! nak jadikan Anwar sebagai tuhan untuk disembah pun kita tak peduli! hidup lah liberal! hidup lah LGBT! bersonsang lah puas puas sebelum mati!!!


Macam cerita dibawah ni..

TALLAHASSEE (Florida): Seorang pekerja ladang ditahan semalam selepas dia disyaki melakukan hubungan seks dengan keldai kerdil bernama Doodle.
Carlos Romero dikatakan leka berasmara dengan haiwan itu di sebuah bangsal yang menjadi tempat tinggalnya di Ocala.

Menurut sumber, pemilik ladang berkenaan ternampak Romero, 31, menanggalkan seluarnya dan berada di belakang keldai berusia 21 bulan itu.


Romero ditahan kerana disyaki melakukan aktiviti seksual dengan haiwan.

Dia juga berdepan tuduhan melakukan kekejaman ke atas haiwan. Bagaimanapun, kata sumber, Romero menafikan menyetubuhi Doodle, sebaliknya mendakwa menunggu keldai itu “menjadi matang.” “Romero cuma mengaku rasa seronok bulu haiwan itu menyentuh kulitnya dan dia menganggap Doodle merangsang nafsunya,” katanya. Romero juga mendakwa, DNA dia berada dalam badan Doodle “secara tidak sengaja.” Sementara itu, media juga melaporkan, Romero berdiri di belakang Doodle dan melakukan onani apabila haiwan itu terangsang. Menurut sumber, Romero menggunakan jarinya untuk membersihkan kemaluan Doodle dan keldai itu akan terangsang akibat perbuatannya.


Lu FIkir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen