Ahad, 30 September 2012

Fahami Strategi Pembangkang..! Urusatur Strategi Sendiri..! PM


Pembangkang yang diketuai oleh Anwar dan ditolong oleh DAPig melalui hamba sahya hamPASnya jelas bukan mahu membela rakyat! yang jelas mereka mempergunakan rakyat bagi mendapatkan kuasa! Namun tindak dan gerak berstrategi mereka seakan menjadi azimat berguna dalam setiap derap yang mereka mangkuk hayunkan! cuba perati..-

Harga lelongan tertinggi dibayar kepada surat cinta Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah yang ditulis beliau dari penjara. Ia dibayar dengan RM50,000 oleh Datuk Seri Panglima Lajim Ukin yang membeli surat itu.

Ia diikuti oleh kartun yang dilukis secara 'live' oleh Kartunis Zunar yang bertajuk 'Kuasa Rakyat' yang dibeli dengan harga RM32,000.

Pen yang digunakan Lim Guan Eng ketika dalam penjara dibeli dengan harga RM23,000 oleh Exco Selangor, Ronie Liu.

Gambar santai Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Awang serta terendak nelayannya dibeli dengan harga RM17,000.

Selain itu, barangan dan gambar milik Datuk Fadzil Nor, bekas Presiden PAS berjaya dilelong dengan harga RM11,000, gambar asal graduasi Dr Syed Husin Ali (RM15,000), teddy bear Exco Selangor, Teresa Kok (RM10,000), gambar dan tongkat Tuan Guru Datuk Nik Aziz (RM12,000) dan poster filem Karpal Singh (RM12,000)

Kalau diamati begini lah cara pembangkang bergerak! mereka melancarkan program lelongan yang konon mahu mengumpul dana pilihanraya! hakikatnya ialah para pembesar pembangkang sedang memperbodohkan kuda belang mereka. 

Kuda belang yang simpati akan menghulur wang demi jihad jahat tok garu mereka! Pertama menyamun duit rakyat yang bodoh bersimpati. Kedua mereka cuba menonjolkan mereka tidak mempunyai wang sedang hakikatnya mereka semuanya berwang@beruang..kalau tak masakan mereka mampu seperti lajim, ronie liu dan ramai lagi pemimpin mereka!

Kalau pun ianya sudah diatur dengan menyediakan wang bidaan terlebih dahulu bagi barang yang mereka mahukan harga yang tinggi, tentunya program begini akan memberi ruang kepada kepimpinan pembangkang untuk menilai daya juang kuda belang mereka untuk berhabis demi ponggong mereka yang diatas!

itu sebab PM kata..-




"Tunjuk kekuatan kita, kita ada semangat untuk berjuang, lawan apabila anda dalam keadaan terdesak," tegasnya pada majlis yang turut dihadiri Presiden Gerakan Tan Sri Dr Koh Tsu Koon.
Perdana Menteri berkata berbekalkan semangat juang yang tinggi, kerja keras, semangat berpasukan dan perancangan stategik, BN dapat memastikan segala usaha untuk menawan hati rakyat berjaya.
Selain itu, Najib berkata masanya telah tiba untuk Parti Gerakan menjadi lebih ofensif dan tidak takut untuk membuat perubahan terutama dalam usaha merampas semula Pulau Pinang daripada DAP, sekali gus memastikan lebih banyak pembangunan dapat dilaksanakan untuk rakyat.
"Jangan takut, kita ada kes yang kuat. Pembangunan di Pulau Pinang sangat baik. Sebab apa? Sebab adanya kerjasama daripada Umno, MCA, MIC dan juga kerajaan.
Ada faham? Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan