Rabu, 26 September 2012

Dah Menjadi Jadi Gila Dia Yer..!


ANWAR = Aku Nak Walau Apapun Risiko..! Anwar dah semakin sampai ke kemuncak kegilaan dirinya! Diawal usaha Anwar dilihat berjaya menanam doktrin mata lebam!  melihat bahawa ajaran agama sonsang lagi sesat yang bernama Anwar ini dapat dianut dengan mudah oleh kuda belang taksubnya maka disitu bermula lah pelbagai surah seperti racun arsenik, sakit tulang belakang, suntikan aids, kerusi roda, sakit leher dan pelbagai lagi wayang yang ditontonkan bagi diimani dan diyakini oleh kuda belang nya dalam menjalankan ritual agama baru mereka.

Sejak itu pelbagai surah sonsang dan wahyu sesat yang diturunkan oleh Anwar mula menjadi zikir wajib siang dan malam bukan sahaja bagi kuda belang PKR malah ianya juga menjalar masuk ke benak dan hati perut ahli hamPAS melalui nabi nabi yang diangkat oleh Anwar didalam Parti Anak Setan itu. 

Agama Anwar ini turut difahami dan dijadikan ilmu pendinding bagi komunis cina DAPig dengan menjadikan agama Anwar sebagai batu loncatan dan kuda jinak bagi meneruskan niat untuk mengkomuniskan Tanah Melayu setelah usaha mereka  terpadam dan kelam sejak abang mereka dikeluarkan dari Malaya satu ketika dahulu.


Agama Anwar telah berjaya menyatukan dua parti seteru. Keputusan PRU12 telah menyebabkan agama Anwar berjaya diangkat sebagai agama sejagat bagi meneruskan cita cita jaht mereka. Agama baru tidak akan lengkap kalau tidak dirturunkan sama dengan kitab amalan bagi menunjuk jalan kearah kegelapan yang lebih sesat. Maka terhasillah buku Jinggay sebagai kitab panduan kebebalan.

Pelbagai dongeng, tipu muslihat dan pembohongan dicorakkan! Anwar seperti biasa meletakkan penipuan, putar belit, fitnah dan janji palsu sebagai rukun agama yang wajib kuda belang mereka imani. 

Atas sebab itu juga mereka tanpa maruah telah menzahirkan pembohongan rasmi mereka dengan membentangkan bajet haprak mereka setiap tahun. Siang tadi siri pembohongan dan penipuan ini diulang kembali bagi meneruskan kerja jahat mereka. 


Bagi penipu yang boleh mengubah manifesto sebagai bukan janji, tentunya pelbagai lagi janji palsu seperti pembentangan bajet bohong yang dibuat siang tadi merupakan langkah langkah perlu dalam mengekalkan pembohongan terdahulu, sekali menipu maka perlu untuk terus menipu bagi menutup tipu yang terdahulu. 

Malangnya bagi penyebar dan penganut agama Anwar ini ialah majoriti rakyat hanya sinis melihat dan membiarkan tindak tanduk sonsang mereka sehingga lah fajar hari pengundian dalam PRU13 mula menyinari bumi. Disitu rakyat akan membuat perhitungan! Waktu itu rakyat menolak kaki kelentong! Detik itu rakyat akan menolak si pembohong!


Cukuplah..! rakyat bukan bodoh! rakyat tahu yang mana besi, yang mana realiti! rakyat tahu yang mana ulama', yang mana ular dalam semak! rakyat tahu yang mana nasionalis, yang mana komunis! rakyat tahu yang mana suci, yang mana LGBT! rakyat tahu tang mana Janji Ditepati, yang mana air liur basiii..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. NAK CKP APE LAGI BROO...DAH TERBUKTI HJ HADI DAH MENGAKU MANIFESTO PAKATAN SEMUA TIPU BELAKA. JANJI TAIK KUCIANG!..PATUT RAKYAT SEPAK TERUS ANUWAR MASUK LONGKANG!..ITU YG SEBAIK2NYE KEHKEHKEH

    BalasPadam