Khamis, 20 September 2012

Skandal Seks Dr Mashitah Akan Didengar Di Mahkamah..!


Kita tengok siapa yang terlondeh..! dulu gara gara report polis la Anwar bogel ! Tilam diarak naik ke Mahkamah! maknanya yang buat report dan memanjangkan isu ke mahkamah bukan mesti pihak yang benar! kekadang sajer nak buat gempak! tapi bila naik Mahkamah..mula meraung..! mak..!!!

Hadi kena buat sesuatu..maklumlah nak pilihanraya beb..turun naik mahkamah pun bukan sekarang, keputusan pun jauh lagi..tapi sekurang kurangnya kuda belang hamPAS tengok muka Hadi berseri seri la macam bini bini dia tengok..! te...ngok!

Presiden PAS, Tuan Guru Abdul Hadi Awang hari ini menyaman Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mashitah Ibrahim berhubung penyiaran artikelnya yang mengandungi unsur fitnah.

Saman tersebut difailkan Setiausaha Politiknya, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar pagi tadi di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melalui firma guaman Mazwan dan Nasar. Tuan Guru Abdul Hadi menamakan Mashitah sebagai defendan pertama dan akhbar Sinar Harian sebagai defendan kedua.
Bercakap kepada pemberita, Ahmad Samsuri menyifatkan tulisan berbentuk fitnah tersebut keterlaluan dan memalukan Presiden PAS, Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

"Sebelum ini kita sudah minta Mashitah dan Sinar Harian buat permohonan maaf terbuka tapi mereka tidak berbuat demikian maka kita ambil tindakan samanlah," katanya yang ditemani peguam Mazwan Johar dan Nasar Khan.

Sebelum ini, Shamsuri berkata pihaknya akan mendapatkan nasihat peguam sebelum satu langkah diambil berhubung tulisan tersebut.

Pada 2 Mac lalu, Mashitah dalam tulisannya di akhbar Sinar Harian bertajuk "Skandal seks dan krisis politik Pakatan", mengaitkan penahanan Ahli Majlis Tertinggi PKR, Badrolamin Baharon dengan beberapa skandal seks kononnya membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat.

Dalam tulisannya, Mashitah menyebut Abdul Hadi pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu dan mengambilnya sebagai isteri ketiga, bagaimanapun ia dinafikan Abdul Hadi.

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Kenapa ko bangang sangat...Malaysia kan DEMOKERASI...kalo dah kena SAMAN...jawab ajer lah kat MAHKAMAH...MAHKAMAH yang UMNO BN pun SEMBAH macam TOK PEKONG...terima dari BRITISH...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoi tok janggut, ko ni memang spesis yg suka kafirkan org. buktinya ko kata umno sembah mahkamah mcm tok pekong. apa pulak yg ko sembah wahai tok janggut? tak pernah ko tengok org umno solat kt masjid atau surau? busuk hati ko pd umno dah membarah. sebelum ia meletup dan menghamburkan darah & nanah yg busuk, baik ko bertaubat. takut mati tak sempat mengucap. parti itu politik, agama anutan pas dan umno tetap sama.

      Padam
  2. Sembah mahkamah puki mak kau la tok janggut.
    bodoh punya pencacai kapiaq pas ni.
    Yang parti kau dok sembah cina kapiaq tu apa hal.
    dasar kapiaq punya parti.
    Salah orang lain kau nampak tapi salah parti kapiaq kau kenapa tidak tegur.
    Babi punya tok janggut.
    Dasar parti kapiaq pas pkr haramjadah.
    Memang kapiaq la ahli2 paspkr ni.Dajal tak mengaku dajal ni payah.
    babi punya manusia.

    BalasPadam
  3. Anwar Ibrahim is Anwar Aljuburi..

    BalasPadam
  4. Tok janggut ni ckp la apa pun, bkn blh terima..kaya kot dia ni bila pakatan yg perintah..mana la tahu kan..kan..kan..manusia bebal n bodoh je yg campur aduk agama dipolitikan, nampak slh org, bila kne kt slh sndri ada je nk spin, semua slh umno bn la, bodoh ko ni, skurgnya, umno x pernah ajar ank muda mcm kami jd kurg ajar mcm hampa semua. Korg blh ckp kasar n main kasar, bila kami bertindak bls, korg kta kami ni x btl..otak kalau dh masuk air n gila kuasa, ni la jadinya..alim konon, haktuiiii....

    BalasPadam
  5. kita tunggu mahkahmah Allah di padang masyar nanti yer..lambat laun masanya akan tiba juga.Sesungguhnya balasan Allah amat pedih.jgn ikut sama bersubahat memfitnah.

    BalasPadam
  6. bila pemimpin PAS pasang 2, 3, 4 dia kata ikut sunnah nabi tapi dia tdk terangkan kenapa nabi kita beristeri 2, 3, 4, 5...... jadi kepada pemimpin PAS jgn berfatwa separuh ayat. baca semua ayat

    BalasPadam
  7. Saudara di atas nie,sesungguhnya hukuman Allah swt terhadap hambanya bukn hanya bermula di padang mahsyar..tetapi bermula di atas dunia lagi etika jasad masih bernyawa dan di alam barzakh(alam roh) sebelum di bangkitkn semula utk di adili.

    Tidak kira siapa yng di sokong sebagai ahlul sunnah waljamaah kita percaya pd rukun iman 6 perkara dan rukun islam 5 perkara.Sesungguhnya hanya rahmat Allah swt yng akan menentukn seorng hambanya melangkah kesyurga atau tidak!

    Wallahu'alam.

    BalasPadam
  8. Hidup macai umgok.....pegikut freemason
    Jilat pungkok najib kepit , isap kopek rosmah mat lampir

    BalasPadam
  9. Hidup macai umgok.....pegikut freemason
    Jilat pungkok najib kepit , isap kopek rosmah mat lampir

    BalasPadam
  10. Hidup macai umgok.....pegikut freemason
    Jilat pungkok najib kepit , isap kopek rosmah mat lampir

    BalasPadam