Isnin, 6 Mei 2013

Cina Komunis Tetap Mahu Buang Kuasa Melayu..!


Sedar la Melayu..! Najib tak perlu terhegeh hegeh lagi memenangi hati kaum komunis ni..! Apa yang Najib buat selama ini tidak sedikit pun dihargai dan dihormati oleh kaum biadap DAP komunisini..

Jelas ler bahawa majoriti cina di dalam negara Melayu ini ialah cina komunis DAPig yang benci dan tidak menerima konsep perkongsian kuasa yang diamalkan oleh Barisan Nasional selama ini.

Kaum pendatang yang dilayan dan diberikan tempat untuk hidup kaya raya dengan menguasai pelbagai cabang niaga hingga melahirkan jutawan jutawan komunis cina ini tidak akan berhenti meruntuh dan meroboh kuasa melayu ini.

Bagi komunis cina ini, kakayaan yang mereka kecap adalah asas dan kekuatan dalam kebiadapan mengecap kuasa di bumi melayu ini..!

Melayu tak faham lagi ke? nak tunggu melayu bangsat seperti PAS dan PKR untuk mempertahankan kedaulatan negara ini??? Cukup la Najib menjilat cina cina bangsat ni...!!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

27 ulasan:

  1. Betul tu, dendam mereka pada tahun 69 masih membara tetapi Melayu sekarang sebab dah senang sikit DAH LUPA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Barua-barua Melayu cukup banyak sekarang, sangggup jilat-menjilat,mereka ingat mereka cina cakap pun bukan macam melayu dah.

      Padam
  2. kah, kah, kah, terbaik... ajib gor, lu pikirlah sendiri.

    BalasPadam
  3. PUTRA MERDEKA,
    JOM MULAKAN GELOMBANG...
    BUY CHINESE LAST!

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya dh mulakan...simpanan hanya kepada bank islam.makan makanan hasil dari islam

      Padam
  4. Setuju, tak guna terhegeh2 nak bantu puak kiasu ni. Dari kerajaan perabis duit bantu SKJC lebih baik bantu bina sekolah-sekolah agama, masjid dan surau. Berdamailah wahai Melayu UMNO dan PAS.

    MB Selangor apa ceriter, nak bagi pada DAP, PKR? UMNO mesti sokong PAS!

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah...ada hikmah dari keputusan di selangor ini...sama akidah ....saya sokong

      Padam
  5. UBAH!!!! Beri bantuan kepada golongan yang membantu BN secara terang-terangan. Beri bantuan pendidikan sewajarnya di IPT tanpa syarat untuk golongan ini shj. Kaum satu lagi dah kaya raya dan sebenarnya tak harapkan bantuan BN. Buat projek supermega di semua negeri BN. Hapuskan SRJK dan ganti dengan SK1M dan SM1M saja. Hebahkan 1 dunia bantuan khas kepada semua masjid 100K, surau, persatuan Melayu dll. Beri diskaun khas tol dan pembelian kenderaan untuk golongan ini. Ingatlah, mereka inilah yang sebenarnya membantu BN sewaktu dalam kesusahan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. SOKONG...SOKONG....AMAT DI SOKONG,,,

      Padam
  6. Pukimamak punya bloger..buat penat Umno harbi bagi korang upah je..buat kerja mcm babi..lansung tak berguna pada Umno.Puak bloger celaka inilah yg meruntuhkan sokongan rakyat pada Umno..lain kali kerja pakai otak la..ni bangang tak habis2...korang pikir guna video lucah tu boleh pancing undi ke?....buat habis duit umno je..mampos lagi baik...

    --Enchek Ibraheemm Aleee---

    BalasPadam
    Balasan
    1. bezakan antara komen menceraikan perpaduan melayu dengan komen dari red bean army dap....

      Padam
  7. suatu hari ah jib jumpa dong zhuang. maka berlakulah perbualan.
    dong zhuang : si u ah jib (dalam hati mampus u ah jib).
    ah jib : see you to. you are so marvelous ... I like you. I love you. You are so kind.
    dan dengan penuh teruja dan kasih sayang yang amat dipeluknya dong zhuang. sambil berulang-ulang berkata : "I love you ..."
    sambil tersenyum gembira ah jib memandang muka dong zhuang. dan dong zhuang memandang ah jib dan membalas dengan senyum sinis dan mencebik dengan sekilas.
    melihat senyuman dong zhuang itu ah jib merasa cukup gembira dan bangga. merasa seakan dunia dia yang punya. tidak ternampak pun cebikan dari dong zhuang. betapa gembiranya dia. dan dengan penuh ceria dia mengambil wang sejumlah RM 10,000.00 yang dibawanya dari rumah dan dengan penuh gembira diberinya ke pada dong zhuang. Duit itulah satu-satunya yang dia ada dan tiada berbaki lagi.
    Ah jib bertanyanya kepada dong zhuang, "cukup tak ... er I yakin you tak cukup ... tak apa ..."
    Ah Jib memandang kepada mamat disebelahnya dan berkata, "Mat RM berapa you ada".
    Sahut Mamat, "kejap saya cuba tengok dalam dompet saya"
    Mamat pun mengeluarkan dompet dari poket seluarnya. Setelah mengeluarkan semua wang dalam dompetnya termasuk duit syiling, duit lama zaman maharaja melaka ... dan mengira-ngira maka dapatlah jumlah semuanya RM 1,000.00. Mamat pun memberitahu Ah Jib jumlah wang yang dia ada.
    Dengan pantas Ah Jib berkata, "Er ... itu tak cukup Mat ... apa lagi yang kita ada ..."
    Ah Jib memandang keliling, dan dia ternampak sebuah kereta wak segan buruk yang dinaikinya tadi bersama Mamat.
    "Hah itu pun dia ...", kata Ah Jib.
    Dengan tersenyum gembira Ah Jib berkata kepada Dong Zuang, "Hem ... nih saya tambah RM 1,000.00 dan kereta ini hadiah persahabatan saya kepada kamu Dong Zuang.
    Dong Zuang hanya tersenyum sinis memandang Ah Jib. Gembira tak terkata Ah Jib melihat senyuman Dong Zuang hatinya berdetuk-detap.
    Ah Jib kemudiannya berpaling kepada Mamat, dan berkata, "Mat perjalanan kita masih jauh ... jom kita pergi ... "
    Kemudiannya Ah Jib memandang mesra kepada Dong Zuang dan berkata, "Terima kasih kerana sudi menerima pemberian saya"
    Ah Jib kemudiannya berkata kepada Mamat, "Hah Mat apa kita tunggu lagi jomlah"
    Mamat pun berkata, "Kita mahu meneruskan perjalanan ini dengan apa, semua wang kita dah beri kepada dong zuang, kereta kita pun dah kita beri kepada dong zuang, yang kita tinggal hanya kudrat empat kerat dan kaki yang dah tak larat dan kita perlu wang untuk isi minyak dan untuk isi perut."
    Ah Jib pun berkata kepada Mamat, "Ah ... itu small matter sahaja ... dong zuang kang ada kita buleh minta tolong dia"
    Ah Jib pun memandang kepada dong zuang dan berkata, "tentu kamu buleh tolong saya ... kerana kamu saya kenal sebagai orang yang amat baik."
    Dong zuang pun berkata, "Saya buleh tolong kamu ... tetapi jika wang yang kamu minta ... kamu kenalah bayar balik dan bunga untuk pinjaman tu saya tetapkan sebanyak 10% ... kereta yang saya ada tu saya buleh bagi sewa ... murah sahaja ... RM 100.00 sehari."
    sambil menunjukkan kepada kereta Wak Segan yang baru diberi oleh Ah Jib tadi dan sambil mengambil wang yang baru dihulur oleh Ah Jib sebentar tadi.





    ...... faham maksud hamba .....

    BalasPadam
  8. Bagi yg masih LEMBIK UBUN UBUN lahir selepas merdeka tentu tak tau @ tak kenal kesengsaraan pemerintahan Bintang Tiga @ kominis & apa yg mereka lakukan terhadap orang Melayu. Tanya BAPAK 'EMAK atau ATUK atau OPAH kamu. Begitu juga peristiwa Mei 13, 1969.Bagi mereka yg TERLIBAT dalam peristiwa ini (yg masih hidup) ceritakan kepada generasi muda agar ianya menjadi PENGAJARAN & PEMBELAJARAN . Bukanlah untuk menyalakan api perkauman tetapi sekadar PERINGATAN agar TIDAK bersekongkol @ menyokong KAUM ITU

    dalam apa jua tindak tanduk terhadap bangsa melayu yg kita cintai ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Peringatan yang baik dan terbaik. Dulu kini dan selamanya aku memang sangsi dengan Kaum Cina ni.

      Padam
  9. AMAT AMAT AMAT DIDOAKAN AGAR PENYATUAN PENGUKUHAN UMMAH ISLAM UMNO PAS PKR DIBAWAH LAMBANG ISLAM BERMULA.......

    BalasPadam
  10. Ayuh, tukar kepada talian CELCOM dan MAXIS.. Lupakan DIGI...

    BalasPadam
  11. Jangan marah Cina
    Mereka tidak akan menang kalau melayu PAS+PKR tak sokong

    BalasPadam
    Balasan
    1. Melayu terlalu baik bila dengan cina dan india tetapi dengan bangsa sendiri sanggup bertetak,main bomoh dan lain-lain yg tidak baik dan jahat, bila lah melayu hendak berbaik sesama sendiri.

      Padam
  12. Hapus ISA,BR1M,BL1M,Bantuan juta-juta ringgit kpd sekolah cina dan lain-lain tranformasi yang dibangga oleh YB PM Najib ... tidak membawa sebarang impact kepada pengundi cina.
    Umno perlu kembali kepada orang-orang melayu. Samaada Melayu PAS atau PKR. Kesetiaan orang melayu tidak sama dgn bukan melayu. Kembali lah kepada orang melayu. kita lihat K Kangsar ... kesetianya orang melayu ... kalau umno masih dengan egonya ..... pasti 10 tahun lagi tiada melayu yang hendak menyokong umno. DAP boleh memerintah ada PKR dan PAS. Melayu yg menjanji bermacam macam untuk orang cina.
    Pengundi 50 tahun keatas dulunya sekolah bersama . saya rasa BN masih mendapat undi mereka ni. pengundi 50 tahun kebawah tidak sekolah bersama. Mereka ini hidup di dunia mereka. melayu bersekolah disekolah kerajaan ..... hari-hari diterapan nilai muhibah. pemikiran mereka lebih muhibah apabila telah besar.
    BN jangan berharap akan mendapat undi cina pada PR 14 apabila pengundi 50 tahun keatan ini berkurangan.

    BalasPadam
  13. Orang China hidup dia menipu

    Kalau tak tipu, tu bukan orang China

    Orang China mesti tipu

    Tokong dia pun dia tipu.....kahkahkahkah

    BalasPadam
  14. JANGAN BIMBANG ORANG-ORANG CINA SEBAB NAJIB TETAP AKAN BAGI PERUNTUKKAN BESAR UNTUK KAUM CINA DI MALAYSIA. 1 MALAYSIA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sayang sungguh, Namewee yang kurang ajar pun di tatang.

      Padam
  15. Mengapa tidak diadakan SI1M? Sekolah Inggeris Satu Malaysia...pasti orang orang M'sia berbagai kaum dapat bersama pasal ini untuk B Inggeris. Saya rasa mungkin orang orang Cina pun akan masokkan anak anak mereka ka SI1M.

    Just my 2 sen aje.

    BalasPadam
  16. kepada orang luar kelantan yg balik undi di Kelantan, tahniahlah kerana bagi kawe-kawe mu yg duduk kat Kelantan minum ayer berkarat...takbir

    BalasPadam
    Balasan
    1. Undi dari pengundi luar yang balik Kelate masa PRU-12 adalah macam TAHI KUCING ..LEPASKAN undi dalam peti undi macam berak dalam peti undi. Selepas mengundi (berak) terus lari berkebut balik ke Johor Selangor Pinang Kedah Singapore untuk bekerja. Tinggalkan kemunduran dan kemiskinan untuk rakyat kelate tempatan. Kalau hebat sangat undi pengundi luar kelate, maka duduklah di Kelate tu bekerja di sawah padi dan ladang getah. Peluang pekerjaan terhad di Kelantan, ramai jadi pengedar pil ectasy dan kerja mencuri scrap dari kebun getah. Ramai anak muda terlibat dengan dadah dan ramai juga sudah MATI kerana DADAH -Boleh dikatakan TELAH TERSUNGKUR DI PINTU NERAKA.

      Lembu kambing kalau ditambat di tepi jalan, alamat kena sembelih oleh perompak lembu di Kelate. Hari jumaat kena berhati hati di Kelate, sebab perompak akan buat kerja masa tgh hari jumaat di Kelate. Ini hakikat yang berlaku di Negeri Kelantan

      Nak buat mcm mana, itu adalah PILIHAN PENGUNDI LUAR KELATE yang hanya balik sekali setahun masa hari raya, 360 hari berada di luar negeri Kelantan. Pengundi luar Kelate ada yang bekerja di negara ARAB yang kaya dengan minyak gaji RM30,000 SETIAP bulan. Dikatakan bijak sebab balik mengundi PAS lepas tu terus balik kerja di IRAQ jaga telaga minyak Iraq,
      ha ha bijok lah tu PENGUNDI LUAR KELATE

      Padam
  17. Tahukah kita semua, guru-guru di SRJK(c) telah awal-awal lagi telah mengajar menanam sifat kebencian pada murid-murid cina sejak kecil lagi kepada orang-org Melayu terutama kepada pemimpin melayu kita. Tak hairanlah kalau skrng nie anak-anak muda cina membenci orang-orang melayu dan lihatlah apa yg jadi pada pru13. Tujuan mereka hanyalah satu, iaitu utk menumbangkan kerajaan BN dan seterusnya mendirikan negara republik macam singapore. Bangsa cina ini juga digelar Jews Of The East. Jgn sesekali memberi kepercayaan kepada mereka ini. Mereka akan berbuat baik ketika mereka lemah,, dan apabila mereka dah merasakan mereka kuat, pada masa itu lah mereka akan bersatu padu untuk menyerang balas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. True that! My only wish is for the Malays are getting their rights as MALAYS. Bangsa saya, negara Malaysia. Chinese are very well known of their pentingkan diri and sad to say, their ancestors are lucky enough that they got the citizenship and were able to call themselves MALAYSIAN! Fair enough to say that, even in CHINA itself, Muslims are never gotten any power to do anything and even their welfare are being ignored. So if these Chinese are trying to question many things, it is fair for me to question them - if your ancestors were to be in China and were sent back to China, do you think you will get to enjoy the harmony and peacefulness of the country? The answer is surely NO. Because Malaysia has never been the same like any other country. The Political stability is rated number 1 for all this while, not until the Chinese buat kacau. If you all tak puas hati, we all pun tak puas hati. This is the only motherland we have. You all Chinese you have China. Hong Kong, Macau is all your ancestors' motherland. If you were to take over Malay land, Malaysia, where do you think the Malays should be? Begging on the streets? It is really unrealistic. Sad to say, if you all Chinese wants to stay and to be called Malaysian, you should respect our customs and traditions here and abide to the rules and the regulations and whichever has stated in the Perlembagaan Persekutuan. There are reasons why our leaders back then, on their way to achieve Kemerdekaan, they don't favour Lee Kuan Yew. If you can see in Singapore what had happened to the Malays there. The concept is simple. You wanna stay you respect 'Org Rumah' and if you not satisfied, you leave the country, fair enough that way. I as an Indian, I truly understand this. Myself if my ancestors were not sent here for the labour work, I don't think my family and I can enjoy such prosperous and peaceful living environment. I 100% assure you that Malaysia will be a harmony place to stay and to live in minus the toxic people. Sekian.

      Padam