Sabtu, 25 Mei 2013

PASCA PRU13...Operasi Membunuh DAP Diteruskan..!


Weii orang islam.! tak reti lagi ke? kita perlu mengekalkan hubungan baik sesama kaum didalam negara tapi kita juga perlu sedar akan ancaman kepada agama kita, bangsa kita dan negara kita yang telah, sedang dan akan terus diasak oleh parti rasis komunis DAPig ini.

Kita perlukan cina...kita perlukan india..kita perlukan semua suku bangsa yang tahu dan sedar serta menghormati Melayu dan Islam yang rela berkongsi hidup dan mengecapi kenikmatan didalam negara sesama kita selama ini.

Kita tidak sesekali memerlukan cina komunis seperti DAPig..!

Baca lanjut di blog gerakan-anti-pkr. GAP disini

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. depa dah tunjuk belang , so kita Melayu jadi Nujum Pak Belalang lah, kita tunjuk pulak belang kita. kalau tak beli barang depa kita mati ker? I f we continue for 6months depa pening lah. ada orang kata pekerja depa tu orang Melayu, so? itu dinamakan collateral damage macam Amerika kata di Iraq. Same thing here....too bad.

    BalasPadam
  2. Mana ada pekerja depa melayu
    Semua pendatanh yang dibayar murah
    Lekerja melayu awal awal dah kena sepak keluar untuk digantikan xengan pendatang

    BalasPadam
  3. JANGAN BELI LAGI BARANGAN KELUARAN ORANG KAFIR. MAKANANNYA BELUM TENTU HALAL, WALAUPUN TERTERA SIJIL HALAL. MEREKA INI KUAT MENIPU DAN PENTING KEUNTUNGAN SAHAJA. PASTIKAN MAKANAN MASUK KEDALAM PERUT KITA ADA LAH HALAL. JIKA KITA SEMUA INGAT DAN TOLONG AGAMA KITA, INSHA ALLAH , ISLAM AKAN BANGKIT KEMBALI.
    KITA MESTI SOKONG ,"Beli Barang Melayu", "Boikot Barang Cina".
    Selamat Berjuang....

    BalasPadam