Khamis, 2 Mei 2013

Petugas BN Cedera Parah Diserang Parang Pembangkang..!


Nampaknya puak pakatan haram ni dah semakin terdesak..! Petugas pakatan haram sejak dari awal lagi banyak mengambil tindakan undang undang sendiri..! sebelum ini kedengaran letupan bom, pembakaran bilik gerakan Barisan Nasional, bendera dan poster BN dimunahkan kini puak puak binatang ini mengambil tndakan lebih jauh dengan mencederakan petugas BN dengan parang.

Tindakan ini sebenarnya tindakan mahu melakukan pembunuhan..! Apa perlunya parang? kenapa mesti membawa  senjata tajam dan merbahaya jika bukan berniat untuk mencederakan mahu pun membunuh? Harap pihak berkuasa lebih bertegas dalam membendung gejala buruk ini dari terus berleluasa...dibimbangi nanti pihak BN pulak hilang sabar lalu meneruskan kerja parang memarang ni...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

KULIM: Seorang petugas pilihan raya Barisan Nasional (BN) cedera parah di muka akibat diserang empat lelaki bersenjatakan parang ketika bertugas menjaga sebuah khemah yang didirikan sempena pilihan raya umum ke-13 PRU13) di Taman Halia, Lunas, dekat sini awal hari ini. 

Ketua Polis Daerah Kulim, Supt Ghuzlan Salleh, berkata dalam kejadian kira-kira 3 pagi itu, empat lelaki bertopi keledar dikatakan menghampiri dua petugas yang sedang berada di sebuah khemah bersebelahan sebuah pentas pertunjukan yang akan diadakan malam ini.
Katanya, dua petugas itu diamanahkan menjaga barangan dan pentas itu supaya tidak berlaku perkara tidak dingini berikutan terdapat barangan berharga di pentas serta khemah.


"Empat lelaki berkenaan dikatakan tiba di lokasi dengan menunggang dua motosikal lalu serta-merta menyerang mangsa," katanya ketika dihubungi hari ini. 

Ghuzlan berkata mangsa yang cedera parah di muka dikenali sebagai C.Padiapan, 50, seorang pekerja kilang, yang pada mula dibawa ke Hospital Kulim untuk rawatan tetapi kemudian dihantar ke Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar untuk rawatan susulan. - BERNAMA 

1 ulasan:

  1. Lebih buruk lagi pencacai PR akan cakap perkara ini adalah perbuatan UMNO sendiri. Betapa parahnya pemikiran puak pakatan ni yg dah mcm kena pukau atau kena nasik kankang oleh pemimpin mereka.

    BalasPadam