Sabtu, 31 Mei 2014

Pesanan Untuk Dr Mah..!


Pesanan untuk Dr Mah yang baru menang kerusi Parlimen Teluk Intan, untuk parti komponen BN selain UMNO, untuk orang bukan Melayu dan Bumiputera..!

BN MENANG : SARANAN GAP KEPADA MAH SIEW KEONG..


bn dah menang.

keputusan ini adalah upset untuk dap.
nanti aku kupas...

kita menang kerana melayu dah semakin berkeputusan ampuh, hidup mati melayu mahu menghapuskan dap yang terang-terang mahu menghapuskan semua hak islam dan melayu.

retaliasi atau tindakbalas melayu, lagi ditekan lagi kuatlah melayu.

signal ini penting. 

aku cukup berkeakinan melayu dan india semakin datang ke bn.

jangan cuai dan silap dalam menjaga KEPERCAYAAN MEREKA KEPADA KITA.

saranan aku kepada ahli parlimen telok intan yang baru.
dan bergelar ahli parlimen..

JANGAN USIK HAK MELAYU.
JANGAN SENADA DENGAN SUARA YANG CUBA MERUBAH STATUS QUO.
JANGAN HINA ISLAM.
JANGAN HINA HUDUD.
JANGAN SAKITKAN HATI MELAYU..

tahniah..

Lu Fikir La Sendiri!!!

Sumber GAP gerakan-anti-pkr.

3 ulasan:

  1. betul tu. sebagaimana kita menerima ketentuan Allah yg bumi melayu ini jadi tempat berbagai bangsa untuk saling kenal mengenal * firman Allah*, harapnya bangsa lain pun menerima juga ketentuan dan kemurahan hati orang melayu dengan rasa bangga. sama2 bina negara kita agar kit maju. jangan main politik yg memecahbelahkan kaum sehingga nak tegur jiran cina sebelah pun dah rasa tak seronok. tolong kembalikan semangat muhibbah itu kerana kami terima takdir ini dengan penuh insaf. tlg jgn sakiti hati kami. tlg jgn ungkit sedikit keistimewaan kami dan kami akan menghormati bangsa lain sebagaimana mereka menghormati kami

    BalasPadam
  2. nak tambah pesanan boleh?.......tolong hormati institusi beraja.....bukan kami kata sokong batang tubuh seorang raja tapi institusi beraja....kerana institusi beraja adalah lambang keutuhan negara Malaysia......kami bukan org perak @ orang teluk intan......tapi percaturan di telok intan adalah mewakili rakyat malaysia amnya.....cukuplah penghinaan yg berlaku baru2 ini.....jika institusi raja tidak dihormati.....umno dicerca dicela......ini suatu penghinaan......kami hanya penyokong bukan ahli......org umno pun tak kenal kami......raja2 melayu telah banyak berkorban dan melepaskan hak mereka .....bermakna hak org melayu sendiri terpaksa dilepaskan kepada org lain.....malang sekali akhir2 ini raja2 melayu dan org melayu (umno) dihina semau-maunya....

    BalasPadam
  3. yang sedih nya setiap pemilihan wakil rakyat sering ditimbulkan hal ugama dan ras. Tolong hentikan lah. Kenapa tidak direncanakan program untuk penyatuan bangsa dan pengagihan ekonomi yang sama rata bukan di pihak kerajaan saja malah di swasta berlandaskan apa yang telah termaktub dalam perlembagaan.

    BalasPadam