Isnin, 21 Mac 2011

Identiti Dato T Terbongkar...



Menurut Datuk T, salinan rakaman itu akan dihantar kepada ahli politik tersebut dan isterinya seminggu dari hari ini, “bagi menentukan sama ada individu itu adalah ...(nama dirahsiakan)”.


“Jika ia benar.... (pasangan itu) mesti berundur dari politik,” katanya dalam kenyataan yang ditandatangani sebagai 'The Insider' yang kemudiannya diedarkan kepada wartawan setelah mereka menyaksikan rakaman itu.

Seminggu dari hari ini? tapi kenapa pulak anwar aljub altakuti dalam sidang akhbarnya petang tadi boleh ukur perut boncit, gendut, berlemak dan berlapis lapis...?

Macam mana anwar aljub boleh teliti satu persatu video yang begitu ketat dijaga dan dikawal dari pihak media semasa mereka dibenarkan menonton pagi tadi?

Macam mana anwar aljub boleh begitu detail menjawab dimana dan dengan siapa tempoh masa video itu diambil?


Bagaimana pulak reaksi anwar dan pakatan haram jaddah mengambil isu ini dengan mengalih isu DNA, merosakkan imej UMNO dan Kerajaan serta menyeru kuda belangnya spin isu ini diperingkat akar umbi... modal baru beb..!

Apa yang penting, kita semua dah tahu siapa Dato T tu..? tak lain tak bukan ialah binatang peliharaan anwar yang bergelar Tenok@Tapir@Tipu...kita bagi dia 3 T

Pihak media merasakan orang yang banyak cakap semasa di Carcosa tadi bukannya Dato T tetapi orang tua yang duduk menyepikan diri semasa sessi persembahan video lucah itu dimainkan berkemungkinan besar ialah Dato T....


Isunya ialah binatang anwar kena serah DNA...full stop!!!

The Unspinners ada cerita macam mana anwar cuba kencing dunia
disini

Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Anwar tahu perut lelaki x dalam video tu buncit sebab dia sendiri yg rancang semua ni siap dengan set up pelakon yg mirip dia tapi perut buncit untuk membezakannya bila disiasat nanti.

    Anwar dah tengok vc ni,sebab tu dia yakin menafikannya.Tak macam masa dia kantoi masa saiful buat repot,punyalah gelabah sampai merepek yg bukan2.Jangan tertipu dengan permainan drama king ini.Ini perangkap!

    BalasPadam
  2. Haah.... Memang nampak benar dibuat buat!! Tahu detailnya semacam. Tapi kata '..... belum tengok......' Konon!!!

    Tak ada neraka jahanam yang cukup jahanam untuk sijahanam ni...

    BalasPadam
  3. statement bodoh

    BalasPadam
  4. SetuJu.!!!
    Statement ni mmg
    di taip oleh org
    B.O.D.O.H.!!!

    BalasPadam