Jumaat, 25 Mac 2011

Nik Najis Pun Terjun Bangunan Jugak...

















KOTA BHARU – Cubaan seorang gadis yang dipercayai terbabit masalah cinta dan menghadapi masalah keluarga untuk terjun bangunan tiga tingkat KB Mall, Jalan Hamzah di sini gagal apabila dia berjaya diselamatkan bomba.

Gadis terbabit yang bekerja di sebuah pasar raya di Wakaf Che Yeh dan berasal dari Kampung Gaung memegang sebilah pisau dan mengacukannya kepada anggota bomba yang berusaha memujuknya ketika dia berdiri di birai bangunan berkenaan.

Nik najis pun tak kisah orang kelantan nak bunuh diri ke, nak jadi pelacur ke, nak cari kerja kat luar ke, nak seludup beras ke, nak nikah kat siam ke, nak miskin ke, nak minum air longkang ke, ada dia kisah!


Yang dia kisah macam mana nak kelentong supaya dia kekal berkuasa!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Hancur dah negeri ambo...............

    BalasPadam
  2. celako...celako...celako...

    BalasPadam
  3. orang kelantan dah teruk dah.. semua gara2 najis ni

    BalasPadam
  4. salam PM,

    Bila dah Nik Aziz sama2 terjun dgn DAP/PKR sapa pulak yg nak desak kerajaan tubuhkan Tribunal siasatan he he

    BalasPadam
  5. Salam persaudaraan buat tuan..

    Biar apa pun yang tersirat tapi manusia tidak dapat mengatasi apa yang tersurat. Ketentuan takdir telah menentukan kehidupan ini.

    Biar apa-pun yang berlaku maka hikmahnya perlu direnung bersama bagi pemilik minda yang suci. Jadilah manusia yang bertangggung jawab atas diri dan orang lain atas apa jua amanah yang diberikan.

    Jangan jadi diri kita insan yang menyebabkan orang lain turut merasai kecewa dengan tindak tanduk kita hinggakan sanggup mengambil langkah yang diluar dugaan.

    Kekecewaan serta ketandusan iman boleh menyebabkan kita dipandu oleh syaitan dan mudah berputuas asa hingga terasa dunia sempit dan langkah menjadi longlai dan kabur

    Lalu terhumbang jauh dari pemikiran sebenar dan mengambil jalan pintas.....moga-moga tragedi ini memberi hikmah dan pengajaran untuk kita semua dan juga generasi muda kita yang leka dalam dunia percintaan yang penghujungnya adalah pahit dan ada yang manisnya...... walahualam.

    BalasPadam
  6. hang meghapu apa ni chikgu di.
    pelacur melayu kat kolumpor ni pun ghamai dari kelantan.
    jom kita pi lorong hj taib dan brickfield.
    pasai tu la PAS buka pejabat kat jalan raja laut...senang nak monitor ayam2 yang depa bela memudahkan lebai2 pas menenggek bila mai meeting kat bandaraya.

    BalasPadam
  7. Baso manusia tak saye ko nyawo gi nilah... tuhan wi panjang umo nk g bunuh diri plox :D ..kalu gilo sgt nk mati bakpo tak terjun kt bazar pok nik...sbb sano tak ramai sangat ore...sene dan cepat mati... baik la g jihad lawan Amerika di Afghanistan kalu mati pun mati syahid... sian pok nik bulih rakyat mereng supo tino nih...

    BalasPadam