Selasa, 19 April 2011

Siri 3...Rampasan Kuasa Melayu Oleh Cina Secara Besar Besaran

Pesanan seorang sahabat tak bernama...

Ayuhhh..apa lagi yang kita tunggu???

Bersatu lah Melayu..siapa pun kamu, fahaman apa pun kamu ikuti, kita tetap Melayu, ke mana lagi harus kita nak membawa diri, keluarga dan anak pinak jika suatu hari nanti DAP memerintah seperti Singapore, menindas dan menghalau kita dari bumi ini???

Ke Indonesia? mahukah Indoneia yang telah padat penduduknya menerima kita?? Tidak wahai sahabat, tidak sama sekali...kita cuma ada Tanah Melayu, tanah ini milik nenek moyang kita..tidak seperti kaum yang mendokong parti rasis DAPig..

Mereka ada tanah besar China, mereka boleh pulang sekiranya berlaku apa2..malah mereka tidak pernah sesekali tunduk dan taat setia pada Tanah Melayu, tidak sekali....

Mereka sering merungut bahawa negara ini kejam ke atas mereka, mereka kutuk negara ini, mereka anggap negara ini sial tapi dalam masa yang sama mereka menjarah hasilnya sehingga kekenyangan, kaya raya.

Kita Melayu dapat apa???? Ekonomi? Kuasa? semuanya tinggal sekelumit..tinggalkan rempit, tinggalkan gejala sosial..tolonglah bangsaku...

Apa lagi yang anda tunggu wahai Melayu yang telah moden, lupakah anda di mana kakimu berpijak akibat permodenan??

Mahukah kelak tanah yang kamu pijak ini menjadi milik orang asing (kini sebahagian besar tanah dibandar dimiliki Cina)..mahukah kita kembali dijajah..

Berapa ramai di kalangan kita mampu memiliki rumah mewah wahai sahabat??? Berapa kerat Melayu yang kaya berbanding Cina aparat!!

Kita bukan malas seperti yang mereka kata, tapi peluang ekonomi kita dirampas mereka, mereka sekat kita berniaga, mereka cuma tolong kaum mereka sahaja untuk berniaga dan menjadi kaya...sedarkah anda, apa tindakan kita?!!!!

Lihat sahaja mana-mana shopping kompleks siapa yang menguasainya??Adakah Melayu diberi peluang untuk berniaga??? Tiada kawan..Jika aada skalipun sewa akan dinaikan sehinga lima enam kali ganda berbanding bangsa mereka yang sama berniaga.

Siapa pembekal bahan2 binaan? Siapa yang monopoli tender2 pembinaan perumahan? Siapa yang monopoli sektor swasta? Mereka..Cina aparat!!!

Bukan kerana kita Melayu malas tuan2...kerana mereka telah menutup ruang2 tersebut bersama pakatan, persatuan serta NGO mereka..percayalah...

Mengapa mereka berpeluang berbuat demikian?? Kerana kita Melayu tidak pernah nak bersatu...

Cukuplah Empayar Melayu dihancurkan oleh kuasa asing, kita dijajah ratusan tahun...mahukah ia berulang kembali..sedarlah wahai sahabat..sedarlah wahai Melayu!!!!!!!!!!

Hidup Melayu Bermaruah!!!

3 ulasan:

  1. Sedarlah wahai melayu yang jadi pengkhianat bangsa sendiri... jangan jadi bodoh dan diperbodohkan oleh orang Cina

    BalasPadam
  2. Sekolah2 Cina ni la sarang segala chinese chauvinistic and racism…Down with Chinese School..Say No to Chinese School…Say No to Chinese School..stop giving support to chinese school…Kerajaan ..apa lagi..convert kan sahaja chinese school to sekolah kebangsaan…and also masa PRU13 jgn bagik kerusi kat MCA/Gerakan…..kalau nak bagi pun kat kawasan more than 80% Cina…pandai2 la kau…Also Kerajaan kena buat persempadanan balik..buat kawasan utk bumiputra di bandar2 to balance out the chinese population di bandar….

    Ohhh…to the malays…bersatu la wooiii….apa nak gaduh2 lagi BN is your only hope…Vote for BN En Bloc…Simple Maths…Kalau 60% Melayu Bumiputra, then 60% we can control the parliament / DUN….forget the Chinese fools…boikot barang si kafir ni…Pas No Hope – harap kopiah jer berat sekilo..pembangunan Islam tarak..asik islam air liur jer…, PKR Haprak dan kaki porno….dajal bermata satu…Parti Kilang Fitnah…Vote for BN..Vote for BN and u will vote for Islam and progress…

    BalasPadam
  3. mai baca link saya, baru naik semangat sikit
    http://headbomb.blogspot.com/

    BalasPadam