Sabtu, 4 Januari 2014

Sampai Bila Najib Merelakannya..!!!


Agaknya sampai bila la Najib merelakan dirinya diberikan maklumat salah..! maklumat tak tepat..! atau bahasa yang mudah ialah sampai bila Najib membiarkan dirinya dibohongi..!

Kalau Najib hanya seorang penjual cendol mungkin pasti kesan pembohongan keatas dirinya tidak besar..! Tapi Najib bukan penjual cendol..! Najib ialah seorang Ketua Negara..! seorang Perdana Menteri..!

Kesannya ialah tindakan yang berasas dari maklumat yang salah dan tidak tepat atau bohong maka Najib pasti tidak lari dilihat berbohong kepada rakyat dan negara..! Itu yang menjadi dilema didalam negara hari ini..!

Baca bagaimana Najib dilihat dibohong oleh pihak di Pejabat Perdana Menteri ( PMO ) yang akhirnya Najib juga ler yang dilihat berbohong kepada rakyat di malayrights.disini.

Baca juga bagaimana pemerhatian rakyat yang melihat Najib dibohongi oleh para penasihatnya  di theunspinners.disini.

Soalnya sampai bila Najib perlu dibohongi dan akan terus membohongi rakyat?

Siapa boleh betulkan? Siapa boleh jawab?

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Najib TIDOR dalam CELIK... Begitulah Boddoh Nya PM Malaysia.. Orang ada FB dia pon Nak FB, orang ada Twitter dia pon Nak Twitter...

    Tapi ADA ke dia baca... Najib Nieh PM Pemalas, Semua Nak Suruh Punahsihat sediakan.. Jadi Memang senaglah Najib Diperbudak-budakkan, DiperBoddoh-Boddohkan..

    Sekarang Bunanya lagi Masa Rakayat Suruh Najib Bangkit drp Tidor... Tapi Rakyat Yang Kena Bangkit Dari Tidoooooooooor

    BalasPadam
  2. Dan jangan terkejut sikap pemalas inilah yang menjadi amalan didalam GLC dan jabatatan kerajaan malahan sudah mula menular dikalangan syarikat swasta juga .Genarasi muda sekarang ini pemalas semuanya nak senang work smart katanya .Apagunanya membayar gaji berpuluh ribu untuk CEO dan pengarah pengarah jika semua kerja berfikir diserah kepada konsultan ..........sampaikan isu isu staff pun diswastakan ........dan bayaranya mencecah jitaan ringgit .........tapi yang peliknya bila lapuran konsultan dan cadangan konsultan ditolak ...dan tak mahu dilaksanakan .......kerana menguntungkan pihak perkerja ........majikan GLC lebih suka mengperhambakan staff bawahan dengan memerah keringat merika dengan gaji yang rendah ..........tapi gaji ceo dan pengarah tinggi gila mengalahkan gaji PM dengan segala kemudahan disediakan ..Segala kemudahan sehingakankemudahan kesihatanpun merika nak lebih .Kalau untuk staff semuanya tak boleh dan tidak dibiayaai oleh pihak insuran .Inilah yang terjadi di Prasarana dan anak syarikatnya Rapid bus,rapid rail .Perkerja dah mula bosan dan tindakan perusahaan sedang berjalan secara senyap senyap ........oleh perkerja .

    BalasPadam