Selasa, 27 April 2010

Ahmad Sapu Punya Teori!!!


KUALA LUMPUR, 27 April: Jika trend pengundian di Hulu Selangor berterusan hingga pilihan raya umum ke-13 nanti, Barisan Nasional (BN) tidak ada harapan lagi untuk memerintah semula Selangor, kata Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Mohamad Sabu.

"Jika trend pengundian dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor 25 April lalu menyeluruh di seluruh negara dan kekal sedemikian sehingga pilihan raya ke-13, Pakatan Rakyat (PR) akan kekal sebagai Kerajaan Negeri Selangor.

"Ia juga bermakna Pulau Pinang akan terus diperintah PR, Perak akan terlepas lagi dari cengkaman BN dan mungkin Negeri Sembilan juga akan terlepas dari cengkaman BN," katanya.

Walaupun tidak menolak kemungkinan beberapa kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) di Selangor akan terlepas daripada PR, Mohamad menjangka lebih banyak kerusi Dun di negeri itu akan dapat dikuasai oleh PR dengan trend pengundian seperti itu.

KOMEN

Ni lagi satu komen meroyan sepupu si mahmpoz, jika trend pengundi macam itu maka PR akan kekal? Sifir mana mat sapu ni pakai? teori normah agaknya...

Kalau dah macam ini trend pengundi, maknanya kebangkitan rakyat telah tiba! Pembohongan Pakatan yang diterajui oleh Peliwat Malang telah memakan diri! Rakyat dah muak dengan trend pimpinan Pakatan Haprak memerintah negeri!

Dipihak pimpinan rakus merompak segala projek, hasil bumi dan dana negeri yang tersedia dan diselia dengan baik dibawah Kerajaan BN selama ini, manakala puak kuda belang, rakyat jelata disuap dengan cerita basi fitnah dan pembohongan agar 'modal' mengelirukan dan memesong pemikiran rakyat akan terus dijaja!

Nantikan trend pengundi di PRK Sibu yang sekali lagi akan MENOLAK PEMBANGKANG dan seterusnya membenamkan Anwar dan sekutunya ke Sungai Rejang di Sarawak....

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. mat sapu ni , tak lulus pun ilmu hisap / ilmu kira-kira masa di srp dulu kot.

    BalasPadam
  2. aku sokong putra merdeka.....lu mmg tepat

    BalasPadam
  3. Marilah UMNO dan Pas bersatu. Ini bukan masa kita jatuh menjatuh...jangan jadi ketam dalam baldi..

    Kenapa susah sangat nak bersatu????

    Ini bukan masa kita berbalah....tengok cina dalam diam-diam mereka ada agenda tersendiri iaitu nak menguasai jajaran dari Singapura hingga ke Perak..

    Wahai pemimpin UMNO dan Pas jangan tidur lagi...jangan kau jual bangsa dan agama Islam tercinta.. bangun bangun bangkit...

    BalasPadam
  4. Benar...! Benar sekali ulasan sahabat yang cerdik ni. Kalau Melayu tak hati-hati, Malaysia akan terlepas ke tangan orang lain. Bersatulah UMNO & PAS, biarkanlah sodomiman tu dengan PKR nya,

    BalasPadam
  5. Salam,

    Agaknya cikgu matematik dia penyokong pembangkang ashik berpolitik jarang masuk kelas.

    BalasPadam