Isnin, 7 Mac 2011

Bila Otak Nik Najis Mula Berfungsi...!!!


KOTA BHARU 7 MAC : Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengingatkan pemimpin Umno dan BN, tindakan mereka membelakangkan demokrasi bakal menjadi bom jangka yang akan meletup bila-bila masa.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan mengingatkan pemimpin tertinggi Umno tidak perlu bermegah dengan kemenangan calon mereka di dua pilihanraya kecil, Merlimau dan Kerdau, kerana perlawanan itu tidak berlandaskan demokrasi lapor Harakah Daily.

"Ia bakal menjadi bom jangka yang dilemparkan oleh golongan ini kemudian hari nanti, jadi beringat-ingatlah, jangan berbuat sesuka hati,"ujarnya.

Sebenarnya Nik Najis sudah mula sedar dan mula mengingatkan sekutunya didalam PAS mahupun pakatan haprak yang lain bahawa pakatan mereka telah mula dilanda sindrom 'tonggeng'..

Sindrom tonggeng ni boleh disifatkan sebagai suara kebangkitan rakyta dan pengundi yang mula berpatah balik menyokong UMNO dan BN. Sindrom ini juga lebih jelas menunjukkan bahawa pengundi dalam mood mahu menonggengkan siapa jua calon pembangkang terutama calon dari parti PAS yang dilihat menjadi anjing belaan jinak anwar dan lim kit sial..

Bom jangka yang dimaksudkan lebih kepada mengingatkan diri dan pemimpin pambangkang bahawa rakyat dan pengundi sudah tidak sabar sabar mahu menjahanamkan PAS dan pakatan haprak PKR dan DAPig menjelang pilihanraya umum nanti...

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Salam Bro,Ada pilihanraya itulah demokrasi.Dah kalah 2-0 banyak songel pulak Nik Ajis ni.Buang tabiat agaknya.Pakai kain cara budha tu,ada pakai seluar dlm cerut ke? Kalau tak mcam anak kucing baru beranak,tergolek utk di korbankan.

    Aku malaslah hendak comen Nik Ajis ni,serupa kita cakap dgn orang kat Mentol Hospital,buang masa aje.Kita tanya dah makan ke belum,jawab Nik Ajis lauk tak sedap.Macam begini hendak memimpin umat islam malaysia.Kelian semua fikirlah.........

    BalasPadam
  2. otak pemimpin umno lagi bongok,otak sarkis

    BalasPadam
  3. Nik Aziz mana tau erti demokrasi..solat pun dia kata demonstrasi..apa punya tur lah...

    BalasPadam