Selasa, 22 Mac 2011

Binatang Peliharaan Dapat Modal Baru..

Pagi ini dengan gagah berani aljub altakuti pergi buat report polis.. Patutnya dengan gagah berani lah jugak anwar ni serah DNA..

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim hadir di balai polis Dang Wangi, Kuala Lumpur bagi membuat laporan polis berhubung pita video seks yang dipertontonkan kepada media, semalam.

Beliau diiringi tidak kurang 30 penyokongnya dan ditemani isterinya, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang juga presiden PKR, tiba pada jam 10.45 pagi.

Hadir sama, ahli parlimen dan pemimpin PKR lain seperti R Sivarasa, Tian Chua dan M Manikavasagam, setiausaha PAS Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin, naib presiden PKR N Surendran dan ketua pemuda PKR, Shamsul Iskandar Md Akin.

Anwar kemudian masuk ke balai polis dengan ditemani Surendran, ketua biro undang-undang PKR, Latheefa Koya dan peguam Fadiah Nadwa Fikri.

Yang jelas puak pakatan haramjaddah ni dapat modal baru, setelah tersengkang dan tergagap dengan isu DNA serta kekalalahan 4-0 berturut turut dlm prk hari ni adalah 30 ekor yang girang melaung depan balai.

Lu fikir La Sendiri!!!

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 ulasan:

  1. Salam,

    Nuar Berahim tergesa-gesa mengadakan sidang media dan tergesa2 membuat aduan polis untuk mendapatkan keadilan baginya.

    bagaimanapun kerana terlalu tergesa-gesa dia terlupa menyerahkan DNAnya untuk membantu mahkamah mencari kebenaran dan menegakkan KEADILAN.

    Sedangkan Rakyat tahu dia adalah Penasihat parti KEADILAN, Isterinya Presiden KEADILAN dan anaknya Naib Presiden KEADILAN.

    BalasPadam