Rabu, 16 Mac 2011

Nik Najis Ke?
























Tolonglah tafsirkan gambar diatas ni...

Gambar kat atas ni siapa?

Ulama? Kimak? Ular Dalam Semak? Atau Penyangak@Biawak?

Sahabat Info Corner ada ulasannya disini

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. SALAM BRO PUTRA!

    GAMBAR DI ATAS SEBENARNYA ADALAH GAMBAR

    1) KIMAK ... pun betul
    2) ULAR DALAM SEMAK ... betul juga
    3) PENYANGAK@BIAWAK ... pun betul juga

    JADI KESIMPULANNYA ... SEMUA JAWAPAN DI ATAS!

    BalasPadam
  2. bagusnya adab org Islam skrg..... Bahasa x jaga.... Nabi s.a.w bersabda, "MENCELA SEORANG ISLAM ADALAH FASIK DAN MEMERANGINYA ADALAH KUFUR"

    BalasPadam
  3. admin..ko boleh bangkit pgi2 subuh imamkan jemaah?boleh hafaz quran?tgk cara ko..ko mmg xboleh buat perkara mulia pon..ke jenis ego xtkot dosa cerca ulama'?rasa diri tu agak hebat...xpa..tu dosa kau dgn tuhan..tkot mati xsmapt nk mintak maaf..

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum, TGNA sudah kembali ke rahmatullah, Apakah perasaan saudara sekarang ni apabila memaparkan dan menceritakan ttg arwah di laman blog ini? dengan memaparkan gambar gambar yang masya Allah tak terlintas di fikiran saya dan bertapa pasti saudara atau yakin apa yang ditulis di atas ini benar? Disini saya bukan sebagai alim ulama atau ustaz nak memberi ceramah ke apa cuma sesungguhnya kerna perbezaan idealogy politik kita sanggup mengutuk atau mencaci alim ulama islam sendiri. sanggup ye? Masya Allah mmg tak terlintas lagi apabila TGNA baru sahaja kembali kerahmatullah. Yakin kah saudara bahawa saudara sudah meminta ampun dari dia ketika hayatnya? malang sekali saudara sudah terlambat. Sudah terlambat...

    Allah berfirman dalam surah al-Hujurat, ayat 6 yang bermaksud: “Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidiki dulu (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, kerana kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan”.

    Penyebar fitnah akan diberi malu oleh Allah apabila dibangkitkan pada akhirat kelak. Rasulullah bersabda yang bermaksud: “Sesiapa yang menyebarkan kata-kata yang memalukan seorang Muslim dengan tidak sebenarnya, nescaya dia akan diberi malu oleh Allah dalam neraka pada hari kiamat”. – (Hadis riwayat Ibn Abid Dunya dari Abu Zar).

    Dosa fitnah juga menghalang kita masuk syurga. Rasulullah bersabda: “Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah”. – (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim).

    Bawa beringat saudara, politik ini semua hanya duniawi. Ye berbeza idealogy itu biasa bagi seseorang yang punya otak untuk berfikir tetapi saudara ingatlah segala tingkah laku kita ini di lihat oleh ALLAH SWT. dan segala amalan baik buruk ini di catit... cukup cukup lah ingat yang maha esa.. takut tak sempat sahaja dan selaga yang ditulis ini semua tersebar selagi di laman internet. Masya Allah tak dapat digambarkan..

    BalasPadam