Jumaat, 25 Mac 2011

Video Seks Anwar Ibrahim...!!!



Kita mungkin belum berpeluang untuk menyaksikan video lucah yang dikatakan oleh Mr T sebagai video seks anwar dan china doll!!! tapi sebenarnya kita semua cukup berpeluang untuk melihat dan mengingati semula pengakuan Norlaila berkenaan hubungan seks nya dengan anwar...

Kenapa Anwar tak saman Norlaila...Kalau Anwar berani report polis dan mengatakan bahawa video terbaru itu bukan beliau, maka anwar aljub altakuti juga perlu berani untuk membuat report keatas norlaila ini...Desak Anwar buktikan dia tidak terlibat, dia tidak boroi, dia mangsa balas dendam dalam isu seks Norlaila ni..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Salam sahabat, sekali mohon perkenan jika boleh link kan blog saya kedalam blog Tuan.
    http;//www.KemBalakEnterprise.blogspot.com

    BalasPadam
  2. hahaha..haa jwb la aljuburi..mne mgkin dia ngaku..mesti putar lg pny..itu ANUwar aaa..kasi tembak mmpus aja la.. makhluk cmtu lagi jijik and hina dari B*Bi.. nk tggu smpai bila lg..kang xpasey2 malaysia diturunkan bala plak simpan makhluk cmtu..ke nk tggu israel si kompromi dia serang tanahair ku ini..buat la keputusan yg tepat dan cpt.. moga2 si ANUwar bangkai ni dihukum seberat2nya..xlayak jd warganegara Malaysia...ptuihhh!

    BalasPadam