Khamis, 1 September 2011

Siapa Boleh Tolong Pulihkan Telur Hisham!!!



















PUTRAJAYA 30 Ogos - Kerajaan tidak boleh terperangkap dalam mengenakan tindakan ke atas Timbalan Presiden PAS Mat Sabu berhubung kenyataan menghina pejuang negara.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein berkata, sebarang tindakan ke atas Mat Sabu akan diambil mengikut lunas undang-undang dan perlu mengelak sehingga mendatangkan simpati kepada beliau.

"Apa jua tindakan yang kita ambil mestilah mengikut keadaan dan suasana serta pertimbangan tuan punya badan yang melakukannya (membuat kenyataan)," - Datuk Seri Hishamuddin.

Hishamuddin percaya apa yang disebut oleh Mat Sabu itu adalah satu provokasi politik yang lahir daripada pemikiran yang sempit dan bertujuan untuk melihat reaksi kerajaan.

Begitupun kata beliau, Mat Sabu tidak wajar menyentuh mengenai perjuangan tokoh kemerdekaan sehingga mendatangkan rasa marah dan meluat orang ramai yang sedar mengenai kebenaran sejarah. - Utusan Malaysia

tak wajar! provokasi politik! akan ambil tindakan!

Malang lah Malaysia bila ber Menterikan seorang yang bacul@pengecut dalam mengambil tindakan dan keputusan yang menjaga kepentingan negara, bangsa dan agama!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. si mamat ni julang keris jer tau...guna tak tau pon. kenapa la si malaun ni jadi menteri...takde org lain ker?

    hang dok tadah teloq saper hisham?

    BalasPadam
  2. Ingat,Mat Sabu adalah pakar provokasi.Jngan salahkan Hisham.Tindakan tak semena2 akan jadi macam di Britain baru2 ini.Bahaya.Biar la rakyat mengadili akan perbuatan mat sabu.Hisham bertindak dgn penuh berhemah.Kalau terlalu sangat tindakannya...dah pasti akan jadi mainan puak2 human rights.Biar la mat sabu berbohong.Siakap senohong gelama ikan duri.Cakap bohong lama2 akan mati!

    BalasPadam
  3. keris menteri KDN dah tercabut hulu nya,sebab tu xbleh nak bertindak terhadap mat sabu pengkhianat bangsa dan Negara...dah terlalu banyak provokasi yang dilakukan oleh mat sabu ni sehingga boleh mencetuskan kucar kacir didalam Negara..

    BalasPadam
  4. hishamuddin hanya akan bertindak bila negara dah tunggang terbalik. waktu itu dia bawa seluruh anggota keluarganya berhijrah keluar negara. dia peduli apa, yang penting selagi ada kesempatan memiliki peluang menjadi yb dia gunalah. salah satu sebab bn akan kalah pada pru 13 adalah disebabkan hishamuddin pengkhianat ini. kepada datuk najib, tolonglah fikirkan kedudukan sepupu kau seorang ini

    BalasPadam
  5. Teloq dai ni dah rebus tak masak , simpan lama busuk, nak makan tak boleh dan telan dengan madu bau hanyir..

    Rupa rupa teloq kemaruk , letak elok-elok je, kalau pecah busuk ya amat..

    Pengerusi BN , harus hari hari dengan yang empunya teloq ni.. Habsi lingkup BN...

    BalasPadam
  6. ada telok tapi kecik sangat. kata orang telok kesit tak boleh di buat benih

    BalasPadam