Khamis, 8 Disember 2011

Father Khalid Mula Meracau...!


Perhimpunan Agung Umno minggu lalu menjadi bukti ia sebuah parti ektremis Melayu yang rasis manakala presidennya Datuk Seri Najib Razak mampamerkan “stunt politik” yang jelas bercanggah dengan gagasan 1 Malaysia, tegas PAS.

Ahli jawatankuasa kerja PAS pusat, Khalid Samad berkata, ucapan Najib selaku presiden Umno dan perdana menteri sewaktu perhimpunan itu jelas membuktikan beliau merupakan “ultra Melayu” yang melampau dan menidakkan bangsa lain.

Apa yang khalid gereja ni racaukan? lahanat ni semakin gusar kerana kerusi Parlimen Shah Alam yang sedang dia tonggeng kini bakal menyembah ke bumi! itu yang tak tentu hala..!

UMNO memang parti Melayu..! apa masaalah? malah atas sifat itu jugalah UMNO menjadi parti yang memayungi bangsa lain untuk hidup aman dan damai didalam negara ini..!

UMNO dan perjuangan nya konsisten dari awal penubuhan hingga kini dan InsyaAllah selamanya..tak berubah! tak macam macai@biawak DAPig parti PAS yang menghumban hukum agama demi bertuhankan politik komunis macam si khalid gereja ni...pttuiihhh!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Jangan ikut nafsu berkata-kata Khalid Samad. Kata-kata awak semacam aje tentang agama. Kami orang awam dalam agama tahu yang mana betul dan yang mana tak betul.Pencen lah.

    BalasPadam