Selasa, 13 Disember 2011

Pancutan Akhir Anwar Sebelum Disumbat Ke Penjara...!


Barisan peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mendakwa Datuk Seri Najib Razak bertanggungjawab atas tuduhan liwat semasa dikenakan ke atas Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana “cap jari” perdana menteri ada di banyak peringkat kes.

Anwar telah berulang kali menuduh Najib terlibat dalam kes liwat kedua dihadapi beliau, malah telah menyifatkannya sebagai satu konspirasi bagi memusnahkan kerjaya politik.

Rupanya yang berpuluh puluh kali bertunda tunda..hampir 3 tahun berlarutan turun naik mahkamah! akhirnya kesimpulan yang boleh dibuat oleh barisan penyangak nuar ni hanyalah tuduhan jahat dan konspirasi!!!

Menyalak lah media PKR dan hARAKah serta sesetengah media maya puak haram jaddah ini yang masih lagi menyalak mengonggong mengatakan bahawa barisan peguam aljub berjaya mematahkan hujah! hujah apa? patah apa?

Gila ke apa puak puak ni bila masih lagi buta hati apabila peguam tunda karpal singh sendiri mengaku bahawa kejadian liwat itu benar benar berlaku! karpal singh mengaku bahawa anwar adalah peliwat! malah tua kutuk ni jugak lah yang meroyan dulu menyuruh anwar bertaubat..!

Tapi puak gila babi@babi gila ni mana nak percaya semua ni malah tegar mengatakan bahawa bukti vcd lucah anwar bersama china doll pun hanya besi...! besi tau? besi!!! Macam zaman jahiliah dulu...walaupun nabi sendiri yang menerangkan kebenaran beserta mukjizat yang nyata pun mereka tak percaya...! sebab? sebab hidayah takde beb...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Nak buat camna...Kena sokong jugak lah..Lepas itu, bila patah balik esok lusa tersipu2 malu..!

    BalasPadam
  2. pas adalah parti golongan abu jahal. ini manusia jahil yang masih merasa mereka Islam. Pas adalah golongan Dajjal yang sebenarnya. TANDUK IBLIS INI TERSEMBUNYI DIDALAM SERBAN MEREKA..

    BalasPadam