Sabtu, 10 Disember 2011

Keling Paria VS Cina Komunis..


Nampaknya parti rasis sedunia DAPig sudah semakin parah..! keling paria yang selama ini menjadi kuli batak menjunjung cina komunis sebagai pemimpin mereka sudah semakin susah di ikat dan di jerat!

Anjing anjing ini sudah tidak mahu lagi menjilat tulang belulang yang selama ini menjadi makanan lazat mereka...anjing anjing ini mahukan lebih! bukan sekadar tulang malah dagingnya juga mereka tuntut!!!

2 hari lepas..

Ramasamy dilaporkan telah mengumumkan beliau dan tiga calon wanita India bakal bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU 13) dalam satu majlis baru-baru ini.

Berikutan itu, Karpal yang juga ahli parlimen Bukit Gelugor memberi amaran kepada Ramasamy supaya tidak mengumumkan konco-konconya sebagai calon.

semalam pulak..

ADUN Seri Delima R.S.N. Rayer mencabar Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang P.Ramasamy dan pembantu peribadinya M.Satees Kumar mengemukakan bukti dan menamakan dua ADUN Pulau Pinang yang didakwa telah menyalahgunakan kuasa seperti yang didakwa dalam sebuah laman sosial.

Tetiba hari ini..

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Delima, YB. RSN Rayer mendakwa beliau menerima panggilan dari beberapa individu yang mendakwa akan membunuh beliau jika meneruskan kritikan terhadap Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang YB P.Ramasamy.

Rayer turut mendakwa pemanggil tersebut mengakui dirinya merupakan penyokong kuat P.Ramasamy dan memberi amaran agar tidak membangkitkan lagi isu yang diketengahkan Ramasamy pada Konvensyen DAP Pulau Pinang esok.

Jangan pulak kita baca kat paper esok.. anjing anjing DAPig berbunuh sesama sendiri!!! huhuhu.

Kalau mereka ni mampus sekalipun bukan bermakna haprak sinki akan turun sebagai Pengerusi! Bagi haprak sinki yang mustahak dia dan anak anaknya akan dapat lagi bertanding didalam PRU yang akan datang mewakili parti rasis komunis tu...

Haprak sinki tahu bahawa paria dan sekulit dengan nya tidak akan sesekali mendapat tempat kalau hanya bermodalkan warna kulit dan agama hindu mereka...kerana DAPig hanya untuk cina komunis dan kristian tegar yang bernafsu memurtadkan orang Islam...!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan