Sabtu, 10 Disember 2011

Nik Najis Buktikan PAS Bakal Jahanam Ditangan Nya...!


KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, keputusan beliau untuk terus bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) adalah kerana parti itu masih memerlukan khidmatnya untuk menentang Umno.

Menurutnya, beliau tidak akan berganjak dengan keputusan untuk bertanding walaupun mendapat kritikan dari pemimpin Umno, termasuk dari bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamed yang mahukannya bersara dari politik.

“Saya tidak hirau apa Umno kata, itu dia punya pasal, itu tuduhan dia, dah orang (Pas) nak kepada saya, nak buat macam mana,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan kuliah Jumaat di Dataran Ilmu di sini, semalam.

wakakaka...pork nik ni nampaknya jelas dah nyanyuk... dia agaknya pekak badak sebab tak dengar raungan puak puak husam yang mahukan tua kutuk ni berambus dari memerintah kelate.. tapi ok gak sebab nik najis nak buktikan PAS boleh jatuh menjunam lalu jahanam ditangan ular dalam semak ni...


Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. DIA LBEY RELA MALUKAN DIRI SENDIRI DRP ORANG LAIN MALUKAN DIA BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Gambar superimpose seperti ini adalah tidak wajar dibuat dan apatah lagi dimasukkan kedalam blog, kerana kesannya kepada masyarakat amat mendalam. Kalaulah gambar anda dibuat sedemikian rupa sudah pasti anda akan melenting dan marah.

    Saya juga adalah diantara orang yang amat anti dengan PAS. Saya menyeru kepada semua bloger-bloger supaya menghindar diri dari terlibat dengan proses superimposeseperti ini.

    Saya minta jasa baik tuan ampunya blog ini untuk memadamkan gambar ini. Apabila PAS bawa isu ini maka kami orang-orang UMNO menghadapi kesukaran untuk menjawab.

    Plese sekali lagi saya minta keluarkan lah gambar ini dari blog dan hindarkan lah diri kita dari dihina oleh orang lain pula.

    Apabila ada orang lain pula yang membuat ulasan nanti maka dosa itu akan berlipat ganda lagi untuk tuan.

    Warga Sebelum Merdeka

    BalasPadam
  3. aku setuju dengan ulasan diatas...jangan kita terikut dengan gaya politik puak sebelah sana..kalau nak dapatkan sokongan buatlah cara orang yang berakhlak..ini lebih berkat..tunjukkan yang kita lebih baik..

    BalasPadam
  4. Nik aziz ke tuuuuu...kalau kau orang nampak macam nik aziz maka nik aziz lah aku nampak bukan nik aziz cuma rupa macam nik aziz....nie bukan soal nak tiru pembangkang nie nak gembarkan aqidah nik aziz sekarang.

    BalasPadam
  5. Salam Bro. Kami harap kita dapat jaga tata susila sebagai orang Islam Bro. walaupun saya tak senang dengan Pok Nik Ajis ni..tapi kita tak seburuk pihak mereka dalam menegakan kebenaran dan memartabatkan ISLAM di bumi tercinta nie..Jika boleh tolong tukar image bro kepada yang sedikit sopan.. Thanks bro..Biar ALLAH yang jatuh hukum dan bukanya kita hambanya yang hina..

    BalasPadam
  6. betul gak, aku pun anti Pas tp biar kita lawan dgn cara kita bukan dgn cara depa yg suka memburukan org lain...

    cara begini akan menghilangkan rasa hormat dan sokongan org lain di sekeliling kita kerana mereka sentiasa memerhati dan menilai yg mana terbaik dlm pertuturan, akhlak dan perbuatan

    BalasPadam