Jumaat, 9 Disember 2011

Kedai Ikan Rakyat Pulak...!


Kedai Ikan Rakyat 1Malaysia yang dilancarkan pada Jumaat menawarkan barangan basah seperti ikan, ayam, daging dan sayuran pada harga rendah sehingga 40 peratus berbanding harga pasaran.

Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani, Raihan Sharif berkata kedai inisiatif Restoran Ikan Bakar Sekinchan (RIBS) itu harus dicontohi pihak swasta lain dalam membantu kerajaan meringankan beban rakyat.

"Kerajaan akan membantu pihak swasta dalam hal ini seperti mendapatkan bekalan pada harga yang berpatutan melalui agensi-agensi kerajaan yang berkaitan," katanya selepas pelancaran kedai yang terletak di Plaza Centrum, Setiawangsa, di sini.

Katanya kementerian juga akan sentiasa memantau kualiti produk di kedai itu yang turut memasarkan barangan industri kecil dan sederhana.

Kedai ikan pulak..! macam mana la tak kolop lebai nik najis..! macam mana la tak termasuk kepala lancau anwar berahim..! Kerajaan BN dibawah pentadbiran YAB DS Najib begitu mengutamakan rakyat...Rakyat didahulukan..pencapaian diutamakan!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Lepas ini adalah pulak Tony Pua dan Nurul Izzah dari PKR akan cuba meleceh2kan ikan2 yg dijual Kedai Ikan Rakyat pulak.
    Ini adalah utk sabotaj usaha Kerajaan.
    Yang akan rugi adalah rakyat jelata.

    BalasPadam