Isnin, 12 Disember 2011

Fuziah Dapat Duit Dari Projek Lynas?


Menteri Besar Datuk Seri Adnan Yaakob berkata beliau dan anggota exco kerajaan negeri tidak mendapat sebarang habuan daripada syarikat Lynas Malaysia Sdn Bhd bagi membolehkan kilang memproses nadir bumi dibina di kawasan Perindustrian Gebeng di Kuantan.

"Demi Allah, Demi Rasul, saya tidak terima satu sen pun dari Lynas," kata Adnan pada persidangan Dewan Undangan Negeri Pahang ketika menggulung perbahasan Bajet 2012 hari ini.

Sebaliknya, "rakan-rakan" kepada wakil rakyat pembangkang yang memperoleh pelbagai projek pembinaan kilang berkenaan, kata Adnan sambil memegang satu dokumen bagi membuktikan bahawa terdapat projek pembinaan berjumlah RM35 juta, RM25 juta dan RM12.4 yang diberikan kepada mereka yang berkaitan dengan wakil rakyat pembangkang.

Long Nan dah bersumpah menafikan bahawa beliau mendapat laba dari projek Lynas..! Sekarang kita tunggu sumpah betina jalang! Kalau si Fuziah tak berani bersumpah menafikan yang dia 'cekik' dan mendapat habuan dari projek ni...maknanya...sendiri mau ingat la!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. nak simpan rahsia tu lama-lama buat apa keluarkan je, takkan nek tunggu bom meletup baru nak serang balik buat apa.

    BalasPadam