Isnin, 19 Disember 2011

Kenapa Zul MP PAS Kata Nik Najis Gila!!!


"PAS tidak gila kuasa tetapi berusaha mengambil alih kuasa dari orang gila," kata Dr Dzulkefly Ahmad, anggota Parlimen Kuala Selangor.

Beliau yang juga AJK PAS Pusat berkata demikian dalam sessi khas dialog dengan beliau dan dua lagi rakannya di majlis "Bersama Dr Dzul, Malam Yang akan diingati" malam tadi.

ish..ish..ish...kenapa pulak la anjing peliharaan anwar ni menyalak begitu rupa! zul ni merupakan sekor lagi penyokong dan pendokong anwar alliwati di dalam hamPAS Selangor selepas khalid gereja !!!

Kalau benci dengan nik najis pun jangan la sampai kata nik najis gila! memang la nik najis gagal sebagai MB! gagal membawa pembangunan dan kemajuan serta menyediakan pekerjaan kepada rakyat Kelantan tapi kuda belang PAS Kelantan suka! apa ada hal!

Nampaknya dah semakin gila puak puak hamPAS sekarang ni! ada yang kata hamPAS dah lari dari perjuangan! ada yang dah jadi tuhan politik apabila mengumumkan orang itu dan ini tak layak bertanding didalam PRU akan datang! ada yang menyokong kafir dan mengahalalkan murtad! ada itu..ada ini..! betullah slogan tu..! PAS For ALL...macam macam ada..!

muka zul ni pun macam tak siap jer...ada hati nak kata orang gila!

Lu Fikir La Sendiri!!

Tiada ulasan:

Catat Komen