Ahad, 11 Disember 2011

Lidah Iblis Datang Lagi...!


HamPAS datang membawa janji! setelah janji dosa pahala dan syurga neraka, kali ini lidah iblis ini datang dalam bentuk janji yang didokumenkan bagi mengaburi hati dan mata kuda belang mereka..!

Soal hudud bukan lagi momokan yang sedap untuk didendangkan kerana tuhan politik DAPig pasti tidak merestuinya, maka yang lebih tepat dan sesuai ialah slogan berkebajikan..!

Cuba kita perhati mengikut arah jarum jam dan cuba kita hujahkan..

Prasarana seperti plaza tok guru yang bertaraf dunia..!

Belia produktif dan dibela hingga terpaksa keluar meninggalkan keluarga untuk mencari kerja di luar negeri Kelantan..! Rakyat Kelantan yang keluar mencari rezeki dianggarkan sekitar 350 ribu orang...!!!

Keluarga bahagia dan bermoral hingga boleh berzina dengan bini orang didalam gerabak keretapi!!!

Kebajikan yang berterusan apabila hak warga tua dan ibu tunggal yang layak mendapat RM 100 seperti yang dijanjikan didalam manifesto PAS dalam PRU yang lalu masih lagi tinggal janji!!!

Khidmat kesihatan yang cekap dan boleh capai yang menyebabkan ramai pemimpin PAS mendapatkan rawatan di Kuala Lumpur! Nasib baik Kerajaan BN pusat sentiasa mempastikan klinik dan hospital Kerajaan menjalankan perkhidmatan dengan cekap dan cemerlang!!!

Pendidikan dan ekonomi yang menyebabkan rakyat keluar lari dari negeri kelahiran mereka sendiri!!! Yang jelas pendidikan dan ekonomi keluarga nik najis dan pemimpin PAS terus cemerlang!!! Itu yang pergi ke China untuk mendapatkan 'nasihat' ekonomi dari china doll!!!

Masyarakat penyayang bila kes hiv, pelacuran, penyeludupan dan banyak lagi semakin berleluasa di negeri yang tidak layak digelar serambi mekah!!!

Kerajaan yang beramanah bila boleh mengutamakan anak menantu dan kroni serta menebas seberapa banyak hutan simpan bagi tabungan poket sendiri!!! sabariah ooo sabariah...!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan