Rabu, 11 Januari 2012

Anjing Anwar Mula Menyalak!


Pengadu kes liwat II Mohd Saiful Bukhari Azlan tidak boleh memaksa pihak pendakwaan untuk membuat rayuan berhubung pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Isnin lalu yang memutuskan ketua pembangkang itu tidak bersalah.

Ini adalah pandangan beberapa peguam kes jenayah apabila diminta pandangan mereka mengenai sama ada Saiful boleh memfailkan permohonan untuk memaksa pihak pendakwaan untuk membuat rayuan.

Apahal? Saiful berhak untuk membuat rayuan..haknya termaktub didalam perlembagaan. Tak payah la beberapa ekor peguam ni nak bagi nasihat yang tak di minta pun!

Sebenarnya ini cara Anwar! Cara Anwar melepaskan anjing anjingnya untuk menyalak lebih awal agar dilihat hanya pihak pendakwaraya atau kerajaaan sahaja yang berkuasa dan berhak untuk menentukan kes ini dibawa ke Mahkamah Rayuan!

Oleh yang demikian, apabila nanti kes Rayuan Saiful dibenarkan dibawa dan dibicarakan di Mahkamah Rayuan maka pasti puak anjing ini akan berkata bahawa ini satu lagi konspirasi pihak kerajaan untuk menafikan hak Anwar! Walhal anjing anjing ini lah yang telah, sedang dan akan terus menafikan hak Saiful yang menjadi mangsa liwat tuan anjing anjing tersebut!

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. Bukan kerajaan yg kompirasi terhadap mahkamah tapi anjing peguam anwar...

    BalasPadam
  2. haa la tu..ketua bapa anjing akan bunyi konspirasi..kita tengok nanti..kalu boleh tolong bawa kes ini ke mahkamah syariah..tu ajer..tolonglah saiful tu..biar anjing terus menyalak....

    BalasPadam
  3. KALAULAH KEPUTUSAN TIDAK MEMIHAK PADA ANWAR....TAK SEMPAT BALIK RUMAH MEREKA DAH KEMUKAKAN RAYUAN!

    JUST PUT IT THIS WAY IF SAIFUL TU ANAK ATAU SAUDARA MARA KITA.

    RULE OF LAW APPLIES TO ALL...SO JUSTICE FOR SAIFUL, BUAT RAYUAN SECEPAT MUNGKIN.

    BalasPadam
  4. Saiful, ramai rakyat menyokong anda. teruskan usaha dan jgn lupa berdoa dan bermunajat. Doa org yg teraniaya tiada hijab. Insya Allah, Allah akan tunjukkan kebenaran satu hari nanti.

    BalasPadam