Isnin, 23 Januari 2012

Anwar Mesti Stim Dengan Mamat Ni..!


Agak agak muka macam Mat Saleh ni kaki balun bontot atau bontot dia kena balun? Kalau tengok muka tu rasanya jenis yang Anwar stim untuk dibalun bontotnya!

Siapa Mamat ni yang tetiba menyalak mengutuk pemimpin dan negara kita! Mamat ni tak kan berani kurang ajar kalau Anwar dan sekutunya tak memberikan kote bengkok untuk disumbat ke lobang bontotnya!

Cakap ikut sedap mulut..!

"Pemimpin Malaysia memperbodoh dirinya dengan berfikir mereka boleh mundur daripada janji awam untuk menghormati hak berdemonstrasi secara aman dan mengkritik kerajaan tanpa rasa takut," Timbalan Pengarah Human Rights Watch Phil Robertson dipetik sebagai berkata oleh AFP.

"Lebih banyak Perdana Menteri Najib dan ahli politik kerajaan tampil cakap besar tetapi kurang tindakan dalam hak-hak (rakyat), lebih banyak mereka perlu jangkakan kemerosotan populariti."

Apa punya bodoh statement! Apa dia tak tahu ke yang Parlimen kita dah pun meluluskan Akta Perhimpunan Aman! Apa dia tak boleh berak ke sampai tak tahu hal dunia bahawa Malaysia telah pun menghapuskan Akta ISA! Apa dia masih mengerang disondol bontotnya apabila buta dan tuli kerana tidak melihat perhimpunan yang dihadiri oleh perusuh 901 yang bebas dan dijamin keselamatannya hingga muslimut@musibat hamPAS terkinja kinja macam kera kena belacan dan letupan bom buatan perusuh sendiri!

Jenis macam ni ada hati nak buat pemantauan dan komen tentang negara kita! dekat negara sendiri pun tak laku..! pergi mampos la ko orang...pttuuiihh!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen