Selasa, 13 November 2012

Bob Lokman Sesak Nafas Dalam hamPAS..!!!


Banyak sangat menghina dan mengkeji orang..! ingat mati bob..! karang tak sempat minta maap mati mata celik bro...baru esah bella namanya..!

“Kalau dah buat macam-macam, takkan artis tak boleh fikir, mesti ada muslihat di sebalik janji-janjinya. Kalau mereka (artis) waras, mereka tak akan sokong perkara ini. Kalau tak boleh baca lagi (muslihat Najib), maknanya mereka tak normal.
“Tapi kalau mereka tidak bermaruah, orang itu pastinya mudah ditipu,” tegasnya ketika dihubungi.

Pengacara, pelawak dan penulis lirik, Bob Lokman (gambar) atau nama sebenar, Muhammad Hakim Lokman berkata, pelancaran Yayasan Artis 1Malaysia (YA1M) oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hanya untuk tarik sokongan golongan itu kepada BN.
“Ini janji tak ikhlas, kenapa baru sekarang nak bagi (perhatian) kepada artis. Adakah kerana tiada penyokong, baru nak gunakan artis.
 
Binatang ni tahu pulak soal ikhlas tak ikhlas! baru jadi penceramah alamak@ular dalam semak hamPAS dah tahu baca hati orang ikhlas atau tak? bercakap soal maruah orang..! maruah diri sendiri pun tak terurus!!! Ini lah jenis kuda belang yang dilahirkan oleh hamPAS take beer!
Jeles la tu..Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Ha ha dia ingat dia orang SUFI, wali Allah boleh lihat yang ghaib hanya kerana setahun dua jadi Ahli parti POLITIK Pas Piss Pusss...

    Eish Eish eish, kesian kena TIPU masih hidup lagi..itulah kena ada ILMU dunia dan Akhirat kalau nak survive, nak tahu Hak dan Batil...

    Kalau BOB BIB BUB ahli PAS PISS PUSS tak nak bantuan kerajaan TAK MENGAPA, diam sahajalah. Lagi pun BOB BIB BUB kan ada Tabung PAS PISS PUSS kan ada? Tiap kali main air liur tabur fitnah dan menghasut dalam koleksi dalam tin milo, tak ada AUDIT report, tak SIAPA yang tahu BERAPA mereka kebas duit rakyat, hanya mereka sama mereka yang TAHU...dan kalau Makan TAHU tu...sama2lah Tahu..

    DUIT..Bob........tak kira bangsa, jantina dan Agama. Duit tetap duit.

    Oleh kerana Bob Bib Bub takbur dan telah buat kenyataan bongkak tak ingin duit kerajaan maka Kerajaan pun mesti ambil perhatian. Berilah sajalah duit ini pada yang berhak menerima, yang tahu menghargai rezeki dari Allah swt. Dan yang Mahu menerimanya.........

    BalasPadam
  2. Kau ingat kau makan duit dermapaksa ahbahlul2 pas tu ikhlas ka.
    Kerana taksubterpaksa sj sibahlul2 tu derma.
    Itupun kerana tertipu dgn fatwa ulam-ulammak tin kosong pas.
    kau mkn la derma tak ikhlas tu.
    tau pulak ikhlas tak ikhlas.
    nasib tak di rodok dek gajah.tak ikhlas la tu kerana menghadiri majlis pukimakbapak hampas dia org tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu...di-rodok oleh gajah adalah salah satu jenis ketulahan dari Allah SWT, semakin hari semakin nampak Allah SWT turunkan bala ketulahan kpd dia.

      Padam
  3. Ikhlas tak ikhlas dalam perjuangan itu orang lain tentukan. Yang 'terlalu ikhlas dlm perjuangan' sampai beli Alphard sebijik hasil kutipan tin milo tu agak2 sape pulak??

    BalasPadam
  4. yang paling bahaya dalam fahaman penganut agama pas ialah fatwa undi pas masuk surga ... hingga sijahil menerimanya dengan penuh taksub ... akibatnya walaupun mereka tidak mengamalkan ajaran islam mereka yakin akan masuk surga berbanding dengan orang lain yang mengamalkan ajaran islam tetapi kerana mengundi pas orang itu tetap akan masuk neraka. Siapakah ulamak pas yang mahu menanggung dosa penganutnya yang menerima fatwa itu secara membuta tuli. dan apakah mereka akan jawap diakhirat nanti apabila dituntut oleh penganutnya itu tentang janji undi pas masuk surga ... fikir-fikirkanlah.

    BalasPadam
  5. Kail panjang sejengkal... Lautan dalam jgn di duga... Jadi artis balikla.. Jadi drebar taxi... Bg duit kat penumpang... Lagi orang suka... Dok berceramah pun ... Harap duit orang derma ... Susahlah hidup... Orang tan nak dengar ko punya ceramah.. La nii kau crramah la kat foktor dan jururawat dlm hospital... Tengok dpt duit tak... Ko ingat masuk Pas dh jadi mukmIn sejati ka... Pok nik pun melelong dah...

    BalasPadam
  6. Semakin hari org dah semakin geli tengok muka dia, muka langsung tak ada nur.

    BalasPadam
  7. Ikhlaskah sesorang yang mempersoalkan keikhlasan orang lain.

    BalasPadam